اخبار اقتصادی

آخرالزمان توات در راه است

تحقیقات تازه حاکی است که افزایش دمای جهانی و موج گرمای دریایی در بدترین حالت با ذوب یخ های قطبی ازجمله یخچال طبیعی 75 مایلی توات موجب بالا آمدن سطح دریا به مقدار سه متر (10 فوت) تا اوایل قرن 22 خواهد شد؛ موضوعی که از آن به عنوان آخرالزمان نام برده می شود.

10 اسفند 1402

قیمت کوییک GXR L و 28 محصول دیگر سایپا برای بهمن ماه اعلام شد

قیمت کوییک GXR L به همراه فهرست کامل قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا برای بهمن ماه سال جاری اعلام شد. کوییک R تیپ DA با قیمت 256 میلیون و 31 هزار تومان ارزانترین و چانگان CS55 پلاس با قیمت یک میلیارد و چهارصد میلیون و 963 هزار تومان گرانترین خودروهای سایپا به...

4 بهمن 1402

انواع بند ساعت و نوع کاربرد آن ها بر اساس ساعت های مختلف

تقریبا همه می دانیم که ساعت یکی از اجزای اصلی هر استایلی است و می تواند به آن شخصیت ببخشد. اما همانقدر که مکانیزم کارکرد ساعت و طراحی آن مهم است، توجه به بند آن هم برای هماهنگی با استایل مهم است. انواع بند ساعت مچی در بازار وجود دارند که شما می توانید در...

10 آبان 1402

ترفند کشورها در مقابله با گرما

عمر بادور، رئیس نظارت بر اقلیم در سازمان جهانی هواشناسی (WMO) اظهار کرد که اولین هفته جولای 2023 می تواند به عنوان گرمترین هفته ثبت شده تا به امروز در نظر گرفته گردد. میانگین دمای جهانی در هفتم جولای به 17.24 درجه سانتی گراد رسید و رکوردهای دمایی قبلی ثبت شده...

26 تیر 1402

واکنش متفاوت به جنجال بیرانوند ؛ تعصب برای زمانی است که پول باشد ، استقلال مگر سقف بودجه ندارد؟

دروازبان تیم ملی فوتبال در جام جهانی سال 1998 فرانسه گفت: به هیچ وجه بیرانوند پیشنهاد استقلالی ها را قبول نمی کند.

13 تیر 1402

خانه صفوی شیخ الاسلام قرار است به بخش خصوصی واگذار گردد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات بدست رسیده، خانه صفوی شیخ الاسلام قرار است به بخش خصوصی واگذار گردد.

25 خرداد 1402

دو اتفاق مهم در بازار دلار

فعالان مالی در ماه جاری دو اتفاق مهم را به دقت دنبال می نمایند.

11 خرداد 1402

قیمت گوشی های شیائومی دوشنبه 28 فروردین 1402

خبرنگاران- قیمت شیائومی 12 با 256 گیگ فضای ذخیره سازی و 12 گیگ حافظه موقت امروز دوشنبه 28 فروردین تقریبا 28 میلیون است. شیائومی 12 پرو را با همین مشخصات 32 میلیون تومان می فروشند و خرید شیائومی 12s با 512 گیگ فضای ذخیره سازی نزدیک 59 میلیون تومان آب می خورد.

29 فروردین 1402

ساماندهی تپه باستانی شهر زاغه در آینده نزدیک

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارشات بدست آمده، ساماندهی تپه باستانی شهر زاغه در آینده نزدیک صورت می گیرد.

22 فروردین 1402

هشدار ساپینتو به باشگاه استقلال

امروز و بعد از رخ دادن طوفان اخبار بد و منفی درباره باشگاه استقلال، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ریکاردو ساپینتو به باشگاه استقلال هشدار داده که اگر طی 10 روز آینده مطالباتش پرداخت نشود، تصمیم قانونی می گیرد و ایران را ترک می نماید.

12 فروردین 1402

چند ترفند ساده برای خوش پوشی

دنیای مد و زیبایی قوانین پیچیده و زیادی دارد. با این وجود برای شیک پوش بودن نیازی ندارید همه این قوانین را مو به مو بلد باشید یا اجرا کنید.

8 فروردین 1402

ارائه مشوق به بنگاه های عضو کنسرسیوم های صنعتی دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، توافق نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف اتصال صنایع بزرگ به نوآوری های دانش بنیان ها امضا شد.

23 اسفند 1401

استخدام هوش مصنوعی به جای هنرمندان در نتفلیکس

شرکت نتفلیکس می گوید که هوش مصنوعی می تواند به کمبود نیروی کار احتمالی برای فراوری تصویر یاری کند. انیماتور ها از این موضوع خشمگین هستند.

24 بهمن 1401

گزارش تازه بانک تسویه حساب های بین المللی ، سپرده های ایران نزد بانک های خارجی چقدر است؟

بانک تسویه حساب های بین المللی اظهار داشت: سپرده های ایران نزد بانک های خارجی در سرانجام سه ماهه سوم 2022 با رشد 7 درصدی به بیش از 18 میلیارد و 500 میلیون دلار رسید.

21 بهمن 1401

نماینده مجلس: گاز بعضی از شهر های اطراف مشهد قطع شده است

ماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اینکه گاز بعضی از شهر های اطراف شهر مشهد در حالی قطع شده که برودت هوا شرایط را برای مردم بسیار سخت نموده است، گفت: متاسفانه دولت هیچ برنامه ای برای ذخیره سازی گاز ندارد.

28 دی 1401

بررسی مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7؛ مالی با امکانات بسیار مجذوب کننده

شیائومی می بند 7 یکی از پرفروش ترین و مالی ترین گجت های پوشیدنی فروشگاه آنلاین خبرنگاران به شمار می رود که توانسته با ارائه قابلیت های بسیار مجذوب کننده و کاربردی در عین داشتن قیمتی مناسب، نظر کاربران به ویژه ورزشکاران را به سمت خود جلب کند. در این مقاله...

21 دی 1401

چند فیلم ایرانی که در همین روز های برفی می گردد دید

فیلم های عاشقانه زیادی ساخته شده که همه یا بخشی از داستان آن ها در زمستان و در روز های برفی می گذرد، اما فقط برخی از آن ها هستند به واسطه جذابیتشان بیشتر در ذهنمان مانده اند.

10 دی 1401

تبدیل پلاستیک به سوخت ممکن شد!

رومیت نوشت: پژوهشگران روش جدیدی را توسعه داده اند که می تواند مخلوطی از چند نوع پلاستیک را به ماده اولیه مفیدی تبدیل کند و سپس آن را برای فراوری سوخت یا پلاستیک به کار ببرد.

17 آذر 1401

برگزاری مزایده 15 معدن و محدوده اکتشافی کرمانشاه

مسئول اکتشافات معدنی صمت کرمانشاه گفت : مزایده 15 معدن و محدوده اکتشافی کرمانشاه درحال برگزاری است.

28 آبان 1401

استفاده از ظرفیت خالی فراوری برند ترش طعم برای فراوری محصولاتی با برند شما

از ظرفیت خالی فراوری چه می­دانید؟ با استفاده از ظرفیت خالی می­توان بدون تاسیس کارخانه، فعالیت فراوریی آغاز کرد. این مدل جهانی دارای مزایای زیادی است. از این مدل، یعنی فراوری بدون کارخانه در سراسر جهان استفاده می­شود و آن را به عنوان یک مدل پیروز می­شناسند.

11 آبان 1401
تعداد: (344)