راهنمای جامع رزرو آنلاین هتل های استانبول

به گزارش وبلاگ من، ساختمان ها و عمارت های قدیمی، طبیعتی زیبا و سرسبز، بازارهای پررونق و خیابان هایی با کافه های رنگارنگ تنها بخشی از زیبایی های استانبول هستند. رزرو هتل استانبول یکی از اساسی ترین دغدغه های هر مسافر است. اما اصلا نگران نباشید، در این مقاله من سعی نموده ام مهم ترین نکاتی که در خصوص هتل ها و رزرو هتل در استانبول وجود دارد، را به شما یادآور شوم.

راهنمای جامع رزرو آنلاین هتل های استانبول

در وبلاگ من ما به استانبول زیاد پرداخته ایم و مقاله های زیادی در خصوص سفر به استانبول نوشته ایم. اگر به نکات بیشتری از استانبول علاقه مندید، مقاله نکات سفر به استانبول را بخوانید.

رزرو هتل استانبول، اصلا سخت نیست و در زمانی کوتاه می توانید مراحل آن را پشت سر بگذارید. اما پیش از عملیات رزرو خوب است درباره هتل ها و نکات ریز رزرو اطلاعاتی به دست بیاورید.

نکات کلیدی که قبل از رزرو اینترنتی هتل در استانبول باید بدانید

ابتدا باید به چند نکته ساده اما مهم درباره رزرو هتل های استانبول توجه کنید.

  1. توصیه می گردد در استانبول هتل 5 یا حداقل 4 ستاره رزرو کنید. به علت تفاوت در رده بندی، ستاره هتل های استانبول مانند بسیاری از دیگر شهرها نیست. بنابراین ترجیحا هتل 5 ستاره را انتخاب کنید تا از سفرتان لذت ببرید. بعضی از هتل های 4 ستاره استانبول هم کیفیت چندانی ندارند؛ بنابراین در انتخاب آنها هم دقت کنید.
  2. اگر به دلایل اقتصادی مجبور به رزرو هتل 3 ستاره یا پایین تر در استانبول هستید، درباره آنها اطلاعات به دست بیاورید و برترین شان را انتخاب کنید.
  3. بسیاری از تورهای لحظه آخری استانبول، برای کاهش هزینه ها، اقدام به رزرو هتل هایی با کیفیت پایین می نمایند. بنابراین هنگام رزرو هتل حواس تان را حسابی جمع کنید.

برترین هتل استانبول برای من کدام است؟

برای جواب دادن به این سوال باید دو نکته اساسی را مد نظر قرار دهید:

  1. منطقه هتل در استانبول
  2. هزینه های هتل

استانبول شهر بسیار بزرگی است و با ترافیک سنگین! ترافیک زیاد در سفر ممکن است، اعصابتان را به هم بریزد، به خصوص اگر به یک سفر کوتاه می روید. شما در یک سفر نمی توانید تمام جاذبه های استانبول را یکجا ببینید. با این اوصاف بهتر است که اول از هرچیز برای خودتان تعیین کنید که در این سفر اولویت های شما چیست؟ مکان های تاریخی؟ خرید کردن یا تفریحات استانبول. این چند مقاله برای آشنا شدن با بخش های مختلف استانبول به شما یاری زیادی می نماید:

اما اگر به قصد تماشا جاهای تاریخی و خرید مقرون به صرفه به استانبول سفر می کنید، منطقه سلطان احمد، هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ نزدیکی به مکان های تاریخی استانبول مثل مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و … برترین منطقه برای هتل استانبول است. در کوچه پس کوچه های سنگفرش این محله می توانید قدم بزنید و پیاده تمام این بافت تاریخی را بگردید. علاوه بر این بازار بزرگ استانبول و بازار مصری ها هم در همین منطقه واقع شده است.

قذم زدن حوالی مسجد آبی استانبول - منبع: اینستاگرام ofleatherandlace
  1. اگر دلتان می خواهد در ایام اقامت به مکان ها و ساختمان های تاریخی سر بزنید، در منطقه سلطان احمد هتل رزرو کنید. با رزرو هتل در این منطقه در زمانی کوتاه به مساجد تاریخی، موزه ها و … می رسید.
  2. اما در صورتی که از هواداران گردش در میدان تقسیم و خیابان استقلال هستید، رزرو هتل در میدان تقسیم، مناسب شماست. این منطقه هتل های بسیار زیادی دارد و دست شما در انتخاب باز خواهد بود.
  3. اگر اولین بار نیست که به استانبول سفر می کنید، می توانید این بار برای تجربه حال و هوای متفاوت استانبول، هتل تان را در منطقه آسیایی رزرو کنید. اگر در پی هتل مقرون به صرفه استانبول هستید، احتمالا در این منطقه شانس بیشتری خواهید داشت.

هزینه اقامت در استانبول

هزینه اقامت بخش عمده ای از هزینه سفر به استانبول را شامل می گردد. بنابراین مهم است که چه قدر برای هتل در این شهر پول می دهید. هزینه هتل ها در استانبول بسیار متنوع است. حال بستگی دارد که شما از میان این هتل های متعدد و متنوع کدام یک را انتخاب می کنید.

انواع هتل های استانبول

همان طور که پیشتر هم گفته شد تعداد هتل های استانبول بسیار زیاد است. یکی از معیارها برای تقسیم بندی هتل ها، تعداد ستاره های آنهاست.

اگرچه توصیه کردیم که در استانبول به سراغ هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره بروید، اما خوب است اطلاعاتی هم درباره سایر هتل های این شهر داشته باشید. در ادامه به ویژگی های این هتل ها اشاره می گردد.

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل های 5 ستاره استانبول، هتل هایی شیک و مجهز هستند. بیشتر این هتل ها از استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، تفریح هایی نظیر بیلیارد، رستوران های متعدد با غذاهای لذیذ و امکانات رفاهی عالی برخوردارند. بعضی از هتل های 5 ستاره استانبول، بسیار لوکس ترند.

اتاق هایی با دکوراسیون بسیار زیبا، چشم اندازهای عالی از دریا و پذیرایی بی نظیر از مهمانان از ویژگی های این هتل هاست. از هتل های 5 ستاره استانبول می توان به هتل های گرین پارک مرتر، بیوتل، الیت ورد بیزنس، رامادا پلازا، اینترکونتینانتال و مارمارا اشاره نمود.

هتل های 4 ستاره استانبول

گاهی اوقات تفاوت میان هتل های 4 ستاره استانبول بسیار زیاد می گردد؛ مثلا در بعضی از موارد هتل های 4 ستاره این شهر، مناسب و شیک اند اما دیده شده است که بعضی از هتل های 4 ستاره امکاناتی در حد هتل آپارتمان ها دارند.

بنابراین پیش از انتخاب و رزرو هتل، اطلاعات موجود درباره این هتل ها را به دقت مطالعه کنید. هتل اُتامان، هتل سِوکان، هتل والی، هتل سمینال و هتل آیکون از هتل های 4 ستاره استانبول هستند.

هتل های 3 ستاره استانبول

اگر قصد رزرو هتل 3 ستاره در استانبول را دارید، توقع زیادی از آن نداشته باشید. حتی ممکن است امکاناتی که در هتل های 3 ستاره استانبول در دسترس است، از هتل های 3 ستاره ایران هم کمتر باشد. در صورتی که تنها به یک جای خواب معمولی احتیاج دارید، در استانبول هتل 3 ستاره رزرو کنید.

هتل های 2 و 1 ستاره استانبول

طبیعی است که با این اوصاف، هتل های 2 و 1 ستاره استانبول را برای اقامت چندان پیشنهاد نمی کنیم. اگر به خاطر کاهش هزینه ها مجبور به رزرو هتل های مقرون به صرفه هستید، سعی کنید از میان هتل های 2 ستاره استانبول یا 1 ستاره، برترین آنها با امکانات مناسب را انتخاب کنید.

هتل های استانبول در میدان تقسیم

میدان تقسیم استانبول یکی از مهم ترین میادین این شهر است. این میدان و خیابان استقلال استانبول، تعداد زیادی کافه و رستوران را در خود جای داده است. کافه ها و رستوران هایی که محلی مناسب برای گپ و گفت، استراحت و خوردن وآشامیدن در میان گردش هاست. رزرو هتل در میدان تقسیم یا خیابان استقلال با وجود تعداد زیاد هتل های این منطقه و علاقه مسافران به آن، بسیار طبیعی است. در ادامه بعضی از برترین هتل های میدان تقسیم استانبول معرفی می شوند.

هتل Titanic Downtown Beyoglu

این هتل 5 ستاره، یکی از مجلل ترین و برترین هتل های میدان تقسیم است. استخر سرپوشیده، مرکز اسپا، سالن بدنسازی با تجهیزات کامل و سالن بیلیارد بخشی از امکانات تفریحی هتل تایتانیک داون تون بیگلو است. اتاق هایی با وسایل لوکس، رستوران های متعدد با غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی و مرکز خرید بزرگ از دیگر امکانات این هتل است.

هتل Elite World Istanbul

هتل الیت ورد استانبول هم در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل لوکس و 5 ستاره، چندین رستوران شیک با غذاهای خوشمزه دارد. علاوه بر این، کافه هایی به سبک ایتالیایی نیز در این هتل میزبان شما هستند.

هتل The Marmara Taksim

اگر در پی خوراکی های لذیذ و خوشمزه هستید، هتل مارمارا تکسیم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. علاوه بر رستوران ها و کافه های مختلف، در قنادی هتل انواع شیرینی های خوشمزه ترکی از جمله باقلوا و شکلات های دست ساز را می یابید. نگران اضافه وزن هم نباشید، سالن ورزشی هتل با انواع دستگاه های بدنسازی پذیرای شماست تا فعالیت ورزشی تان را در سفر کنار نگذارید.

هتل Hilton Istanbul Bosphorus

هتل هیلتون بسفوروس میدان تقسیم مانند سایر شعبه های این هتل بسیار مجلل است. امکانات رفاهی و ورزشی مفصل، رستوران ها و کافه هایی با خوراکی های لذیذ و مرکز اسپا و سلامت بخشی از امتیازات این هتل است. علاوه بر این از هتل هیلتون تا میدان تقسیم تقریبا 10 دقیقه پیاده در راه هستید.

هتل Divan Istanbul

اتاق ها و سوئیت های بزرگ، مجهز و شیک از ویژگی های هتل دیوان استانبول است. علاوه بر این، خدمات و امکانات هتل در سطح بسیار عالی واقع شده است.

سالن ورزشی، استخر، سونا، سالن اسپا و جکوزی از دیگر امکانات تفریحی هتل است. علاوه بر این، رستوران های متنوع ترکی و بین المللی از جمله رستوران ژاپنی نیز می توانند رضایت خاطر مهمانان را به برترین نحو فراهم نمایند.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "راهنمای جامع رزرو آنلاین هتل های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع رزرو آنلاین هتل های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید