کتاب

در تمام اساطیر دنیا به نوعی پیوند خویشاوندی میان انسان و گیاه وجود دارد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، من و یک گلدان خالی عنوان اثر مرجان فولادوند است که در انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به چاپ رسیده است. تصویرسازی این کتاب را لیدا طاهری انجام داده است. این کتاب روایتی لطیف از دوستی با طبیعت و تخیل است. در...

15 اسفند 1401

این 8 وسیله کهنه در منزل را هرگز دور نریزید

در تمام منازل وسایلی هستند که یا خیلی قدیمی هستند یا دیگر نیازی به آن ها نداریم و از روی عادت بلافاصله دور انداخته می شوند.

14 بهمن 1401

ببری خان؛ مشهورترین گربه تهران را بشناسید

آبدارباشی برای ببری خان مثل شاه غذا می آورد. در سفر ها هم برای گربه از تخت روان مخصوص استفاده می شد و منزل به منزل او را همراه شاه می بردند.

14 دی 1401

معرفی فیلم: ظهور سیاره میمون ها

خب، فیلم هایی مثل ظور سیاره میمون ها به سختی در زمره فیلم هایی قرار می گیرند که من برایشان وقت بگذارم، اما گاهی همه ما احتیاج پیدا می کنیم که فیلم های سرگرم کننده هم ببینید. از این لحاظ فیلم مت ریوس -کارگردان فیلم- فیلمی تقریبا قابل قبول می کند.

19 آذر 1401

برنامه پرطرفدار شیوه چه زمانی به آنتن باز می شود؟

برنامه چالشی شیوه که در وقایع اخیر بازخوردهای فراوانی پیدا کرد از ابتدای جام جهانی از آنتن کنار رفت تا با سرانجام این رقابت ها دوباره به کنداکتور پخش بازگردد.

13 آذر 1401

ویدئوی دیده نشده از شعرخوانی هوشنگ ابتهاج ، محمدرضا شجریان و لطفی در شعر سایه

امیرحسین سام، پزشک، آهنگساز و نوازنده سه تار چند روز پس از درگذشت زنده یاد هوشنگ ابتهاج، ویدئویی از همنشینی خود با این شاعر و شعرخوانی او منتشر کرد.

28 مرداد 1401

روشی پربازدید برای خرد کردن پیاز بدون اشک ریختن!

یک نویسنده کتاب آشپزی و یک متخصص تغذیه با انتشار ویدئویی از خرد کردن سریع پیاز در فضای مجازی گفت که این روش خیلی ها را از اشک ریختن نجات می دهد!

14 مرداد 1401

جسد خالق کتاب های محبوب و مصور ژاپنی در آب پیدا شد

جسد کازوکی تاکاهاشی خالق کتاب های مصور ژاپنی یا مانگا در دریا پیدا شد.

3 مرداد 1401

یک راه ساده برای بازسازی روانی

خبرنگاران- لذت بردن از موسیقی زنده و آواز خواندن، خواندن و نوشتن، غرق شدن در فضای موزه و نقاشی نه تنها راه هایی برای کسب آرامش بلکه برای بازسازی روانی و عاطفی مان هستند.

1 مرداد 1401

برترین هتل های 4 ستاره یکاترینبورگ؛ روسیه

یکاترینبورگ یکی از شهرهای میزبانی جام جهانی 2018 است؛ اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با ما همراه باشید تا با هتل های 4 ستاره این شهر آشنا شوید.

21 تیر 1401

نحوه سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی 1402، 1401

تهران (پانا) - شیوه نامه سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

22 خرداد 1401

چگونه سبک زندگیمان را تغییر دهیم؟

از مغزتان برای تغییر عادت ها یاری بگیریدبرای پیشبرد اهداف و فرصت های نو همواره عادت هایی وجود دارند که زندگیتان را تحت الشعاع قرار می دهند. پس مغزتان را به برترین نحو آموزش دهید، تا بتوانید عادت های غلطتان را جایگزین کنید. تغییر عادات کاری سخت و زمان...

13 اسفند 1400

پنجمین شماره مجله ایران ویژه ورزش ایران و گردشگری و المپیک توکیو منتشر شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، پنجمین شماره مجله ایران ویژه ورزش ایران و گردشگری و المپیک توکیو منتشر شد.

4 اسفند 1400

وس اندرسون یک اقتباس ادبی را به سینما می آورد

وس اندرسون فیلم جدیدش را بر اساس کتاب نوشته رولد دال و با حضور بندیکت کامبربچ به عنوان بازیگر نقش اصلی مقابل دوربین خواهد برد.

28 بهمن 1400

بررسی 15 کتاب برگزیده دانشگاهی در دانشگاه هنر

انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه هنر با همکاری انجمن های طراحی صنعتی دانشگاه های الزهرا، هنر اصفهان و سمنان، به مناسبت روز و هفته کتاب و کتاب خوانی دوره های آنلاین برگزار می کنند.

7 بهمن 1400

آنالیز افسانه های ایرانی و کرواتی

تهران (پانا) - شانزدهمین جشنواره افسانه اُگولین با معرفی کتاب جنگل ایزدباد و سه قصه دیگر و آنالیز افسانه های ایرانی و کرواتی برگزار می گردد.

21 شهریور 1400

سیاوش دمیریان: موسیقی در پیشا تاریخ به زودی منتشر می گردد

تهران (پانا) - سیاوش دمیریان از انتشار کتاب موسیقی در پیشا تاریخ از سوی انتشارات ادبیات نمایشی اطلاع داد.

1 مرداد 1400

علت درد گردن و روش های درمان آن

خبرنگاران | سرویس سلامت - آیا تا به حال درد گردن را تجربه نموده اید؟ می دانید چه علتی دارد؟ و برای برطرف آن چه کاری باید انجام دهید؟ هر عاملی که باعث ایجاد فشار اضافه به مفاصل فقرات گردنی یا عضلات گردنی گردد، باعث ایجاد گردن درد می گردد. گردن درد باعث می...

31 خرداد 1400

میراثی که اولین موزه دار استان یزد در موزه اش نگهداری کرد

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، میراثی که اولین موزه دار استان یزد در موزه اش نگهداری کرد، هاون سنگی جهیزیه مادرش بود.

26 خرداد 1400

خبرنگاران تاکید معاون اول رییس جمهوری بر برطرف محرومیت های جنوب استان کرمان

کرمان - خبرنگاران - معاون اول رئیس جمهوری در بیست و دومین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار گردید با اشاره به لزوم اهمیت به محرومیت جنوب کرمان گفت: ما امیدواریم بزودی دغدغه مدرسه های فرسوده در استان کرمان کم گردد، مخصوصا...

8 فروردین 1400
تعداد: (57)