چگونه سبک زندگیمان را تغییر دهیم؟

به گزارش وبلاگ من، از مغزتان برای تغییر عادت ها یاری بگیرید

برای پیشبرد اهداف و فرصت های نو همواره عادت هایی وجود دارند که زندگیتان را تحت الشعاع قرار می دهند. پس مغزتان را به برترین نحو آموزش دهید، تا بتوانید عادت های غلطتان را جایگزین کنید. تغییر عادات کاری سخت و زمان بر است اما از آنجاییکه بر کلیه جوانب شما از جمله شخصیت، رهبری ، مدیریت زمان و … تاثیرگذار است، باید مغز و فکر خود را برای این تغییرات هر چه زودتر آماده کنید. البته تجربیات تکانده ای ممکن است بوجود بیاید که شخص را برای این تغییرات مسمم تر کند. با خبرنگاران همراه باشید تا این راه ها را مرور کنیم.

چگونه سبک زندگیمان را تغییر دهیم؟

عادات معرف شما و شخصیتتان هستند. اگر با دقت به عملکردتان در زندگی نگاه کنید، متوجه یک سری عادات می شوید که عواقب بدی برایتان دارند و یا بی ضرر هستند. به هر حال با شناخت درست آن ها و کوشش پیوسته می توانید به نتایج باارزشی دست یابید.

چندوظیفگی ممنوع

پژوهشی در سال 2006 نشان داد که انرژی بسیار زیادی در انجام دادن چند وظیفه به طور هم زمان، صرف می گردد. کوشش برای انجام دادن دو کار موازی باهم، عملکرد تان را در هر دو مسئولیت (بخصوص وقتی هر دو وظیفه پیچیده باشند) بسیار کاهش می دهد. به گفته انجمن روانشناسی آمریکا: هر بار که شما تغییر وظیفه می دهید، زمان زیادی طول می کشد تا چرخ دنده های ذهنی تان تطبیق پیدا کند. پس زمانی که مشغول به کار هستید، کارهای متفرقه مانند شبکه های اجتماعی خود را تعطیل کنید تا دچار پریشانی نشوید!

کمال گرایی را کنترل کنید

هنگامی که شما مشغول چالش کاری یا زندگی هستید، ناخودآگاه در حالت آماده باش قرار دارید و ذهنتان راهکار هایی را پیشنهاد می دهد، اما اگر این راهکار ها کمال گرایانه و فراتر از توان فرد باشند، باعث سقوط می شوند.

ادوارد برگر و مایکل استاربرد در کتاب پرفروش خود به نام پنج اصل مؤثر در تفکر چنین می نویسند:

به طور میانه 9 مرتبه کوشش پیوسته ضروری است تا موفقیت حاصل گردد. پس اگر در حال فراوری یک وسیله تازه یا مشغول کار هنری هستید، ایده های تازهتان را بدون ترس اجرا و پیاده سازی کنید و در پی کسب موفقیت در اولین کوشش نباشید.

یک جا نشستن را ترک کنید

در خاتمه یک روز شلوغ، خوردن پیتزا هنگام تماشای فیلم بسیار لذت بخش است، اما در نظر داشته باشید که بدن به فعالیت ورزشی نیاز دارد تا عملکردش در برترین شرایط حفظ گردد. محققان کسب و کار هاروارد اعلام نموده اند: زمانی که کارمندان به باشگاه ورزشی می فرایند، عملکردشان در محیط کار تغییر می نماید. مدیریت زمان بهتر، توان کاری بیشتر و تعامل اجتماعی سازنده تر در محیط کار، از تأثیرات مثبت ورزش کردن هستند. همچنین احساس رضایت بیشتری در خاتمه روز و در خانه خواهید داشت.

اپلیکیشن ها ابزارهای قدرتمندی هستند که به افراد یاری می نمایند زندگی شان را بهبود دهند. برنامه Fabulous به شما یاری می نماید مغزتان را آموزش دهید، عادات بد را ترک کنید و شرایط بهتری ایجاد کنید. این برنامه به صورت متوالی و روزانه شما را راهنمایی می نماید و دسته بندی های مختلف مثل افزایش انرژی، برنامه ریزی غذایی، کنترل وزن و بهبود خواب شبانه دارد. همه این موارد بدین معنا است که به خودتان یاری کنید و نفع بیشتری از زندگی ببرید.

منبع: الی گشت

به "چگونه سبک زندگیمان را تغییر دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سبک زندگیمان را تغییر دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید