طراحی گرافیکی و چاپ

درون و بیرون جدیدترین مدل تسلا ، عکس

دیجیاتو نوشت: فیس لیفت تسلا مدل 3 معرفی گردید. دامنه تغییرات در این نسخه چندان گسترده نیست، اما به روزآوری های موجود کاملاً مثبت بوده و باعث شده است این سدان برقی چهره مدرن تر و مجذوب کننده تری پیدا کند. در کنار تغییرات ظاهری، این خودرو در بخش فنی نیز تغییراتی...

12 شهریور 1402

4 شرط برای بازگشت مسی به بارسلونا

روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا با ارائه نقشه راهی برای باشگاه بارسلونا، می گوید این باشگاه برای موفقیت در جذب لیونل مسی باید به چهار الزامی که در این برنامه گنجانده شده عمل کند.

15 فروردین 1402

چند ترفند ساده برای خوش پوشی

دنیای مد و زیبایی قوانین پیچیده و زیادی دارد. با این وجود برای شیک پوش بودن نیازی ندارید همه این قوانین را مو به مو بلد باشید یا اجرا کنید.

8 فروردین 1402

در تمام اساطیر دنیا به نوعی پیوند خویشاوندی میان انسان و گیاه وجود دارد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، من و یک گلدان خالی عنوان اثر مرجان فولادوند است که در انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به چاپ رسیده است. تصویرسازی این کتاب را لیدا طاهری انجام داده است. این کتاب روایتی لطیف از دوستی با طبیعت و تخیل است. در...

15 اسفند 1401

چگونه safe mod را در گوشی اندرویدی روشن و خاموش کنم؟

آیا چیزی آزاردهنده تر از این است که برنامه بانکی شما در میانه تراکنش ها از کار بیفتد یا وقتی می خواهید فایلی را در یک تماس ویدیویی با رئیس خود به اشتراک بگذارید، تلفن شما به کندی کار کند؟ آیا ایراد از یک برنامه شخص ثالث است؟ شاید ایراد از گوشی شماست؟ وقتی...

5 دی 1401

جالب ترین تیشرت نوشته های جهان

وقتی سوژه جهانگرد نوشته های روی لباس مردم باشد، دغدغه های مردم بومی بیشتر آشکار می شود.

14 خرداد 1401

رشد 93 درصدی علوم پزشکی ایران در 10 سال اخیر

خبرگزاری خبرنگاران-معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: علوم پزشکی ایران در عرصه جهانی از سال 2010 تا 2021 شاهد رشد 93 درصدی بوده است.

26 اردیبهشت 1401

لایحه بودجه 1401 فردا تقدیم مجلس می گردد

لایحه بودجه سال 1401 یکشنبه 21 آذر ماه از سوی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم تقدیم مجلس خواهد شد.

10 اسفند 1400

پنجمین شماره مجله ایران ویژه ورزش ایران و گردشگری و المپیک توکیو منتشر شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، پنجمین شماره مجله ایران ویژه ورزش ایران و گردشگری و المپیک توکیو منتشر شد.

4 اسفند 1400

معرفی آش انگور و خواص درمانی آن

مسهل خیلی قوی و پاک کننده مزاج از اخلاط مضر، رفع کننده گال و دفع کننده کرم های بدن، آرام بخش و خواب آور، کاهنده فشار خون و ضد یرقان، مدر و ضد استسقاء می باشد. ضمناً برای نقرس، آرتروز، اختلالات

6 آبان 1400

چاپ سه بعدی در فضا با استفاده از فلزات روی ماه

آژانس فضایی اروپا(ESA) چاپ سه بعدی در فضا را با استفاده از ضایعات فلزات روی ماه با همکاری سه شرکت آزمایش می نماید.

3 آبان 1400

سلارون اسکاداریا ؛ زیباترین پله های دنیا

پله هایی که برای ساخت آن نه از طلا و جواهرات گران قیمت استفاده شده و نه تیم طراحی معروفی در آن نقش داشته. اما امروز در عرصه های بین المللی به عنوان یکی از جاذبه های مشهور برزیل شناخته می گردد. همراه ما باشید تا به اسکاداریا سلارون یا پله های سلارون نگاهی...

18 خرداد 1400

آمریکا و کره جنوبی رزمایش نظامی مشترک برگزار می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ایالات متحده و کره جنوبی در حال مصاحبه و آنالیز برنامه هایی برای اجرای رزمایش های نظامی مشترک در سال 2021 پس از سه سال وقفه هستند.

23 اسفند 1399

نمایش اینترنتی تئاتر خداحافظ راکون پیر از 8 بهمن

خبرگزاری خبرنگاران- فیلم تئاتر خداحافظ راکون پیر از روز چهارشنبه 8 بهمن 1399 در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در قالب طرح نمایش نما نمایش داده می گردد.

10 اسفند 1399

زبرجد: تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز فعالیت پژوهشی دارند

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز گفت: تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز فعالیت پژوهشی دارند و اگر فعالیت عضوی کم گردد با تذکر دادن جبران می نمایند.

19 دی 1399

پرویز اسکندرپور خرمی در اثر درگذشت

پرویز اسکندرپور خرمی پژوهشگر و نویسنده مجموعه آموزش نگارگری بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

1 آذر 1399

کره جنوبی به خاطر این بروشورها کره شمالی را رسما به حمله نظامی تهدید کرد، عکس

فارس نوشت: یک مسئول در ستاد مشترک ارتش کره جنوبی می گوید اگر پیونگ یانگ از پرنده های بدون سرنشین برای پخش کردن بروشور در مرز استفاده کند، سئول نیز مجبور به اقدام نظامی خواهد شد.

12 شهریور 1399

داده های تاریخی اسپهبد خورشید مبهم است

بیش از سه سال قبل، نام اسپهبد خورشید برای غاری در منطقه سوادکوه مازندران دهان به دهان شد که فعالیت شرکت های معدنی فعال در سواد کوه مازندران آن را در معرض تهدید قرار داده بود. محوطه ای تاریخی که در همان زمان خبرنگاران کشوری را به پای کوه کشاند تا شرایط...

3 تیر 1399

اولین مواجهه دولت تدبیر و امید با هنر مبتنی بر حذف و سانسور بود!، دولتمردان فعلی زبان هنر را برنمی تابند

صابر شیخ رضائی هنرمند رشته گرافیک و طراح دیوارنگاره های جدید لانه جاسوسی آمریکا می گوید که اولین مواجهه دولت روحانی با هنر، مبتنی بر حذف و سانسور بود.

3 تیر 1399

آنالیز پیمایشی باستان شناسی در شهرستان فراشبند انجام شد

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فراشبند از آنالیز پیمایشی باستان شناسی بخش هایی از حوزه دشت سرمشهد واقع در این شهرستان اطلاع داد.

18 فروردین 1399
تعداد: (23)