خودرو

تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی!، عکس

یانگ وانگ که برند سطح بالای بی وای دی محسوب می شود، محصول پرحاشیه و قدرتمند خود به نام U9 را به زودی عرضه خواهد کرد.مشخصات فنی این ابرخودروی چینی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

7 اسفند 1402

قیمت کوییک GXR L و 28 محصول دیگر سایپا برای بهمن ماه اعلام شد

قیمت کوییک GXR L به همراه فهرست کامل قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا برای بهمن ماه سال جاری اعلام شد. کوییک R تیپ DA با قیمت 256 میلیون و 31 هزار تومان ارزانترین و چانگان CS55 پلاس با قیمت یک میلیارد و چهارصد میلیون و 963 هزار تومان گرانترین خودروهای سایپا به...

4 بهمن 1402

درون و بیرون جدیدترین مدل تسلا ، عکس

دیجیاتو نوشت: فیس لیفت تسلا مدل 3 معرفی گردید. دامنه تغییرات در این نسخه چندان گسترده نیست، اما به روزآوری های موجود کاملاً مثبت بوده و باعث شده است این سدان برقی چهره مدرن تر و مجذوب کننده تری پیدا کند. در کنار تغییرات ظاهری، این خودرو در بخش فنی نیز تغییراتی...

12 شهریور 1402

تصاویر دیده نشده از لحظه هولناک زمین لغزش رودخانه کرج

تصاویر دیده نشده از لحظه زمین لغزش رودخانه کرج، ریخته شدن 1.6 میلیون متر مکعب صخره و سنگلاخ در بستر رودخانه در کمتر از 20 دقیقه را به تصویر کشیده است.

29 خرداد 1402

انتقام از همسایه های یک دختر در پاسداران تهران

مرد موتورسواری بامداد دیروز وارد بن بستی در خیابان پاسداران شد و شیشه همه خودرو های پارک شده در کوچه را شکست.

18 اردیبهشت 1402

کانال زیردریایی ایران ، قطر در مرحله مطالعات امکان سنجی

کانال در صورت احداث، شبه جزیره قطر را از شمال به ایران (بندر دیّر استان بوشهر) متصل می نماید.

8 اردیبهشت 1402

ناتیلوس؛ هر آنچه که از خودرو انتظار دارید!

لینکلن از ناتیلوس 2024 رونمایی نموده تا باردیگر این محصول را به میدان رقابت در کلاس شاسی بلندها باز گرداند. خودرویی که با حضور رقبایی مانند کورس ایر و ایویتر از همین برند لینکلن، چالش های جدی را پیش روی خود دارد. قیمت پایه ناتیلوس 45 هزار دلار و در تریم خاص...

3 اردیبهشت 1402

این ماشین چینی رکورد گرانی در بازار خودروی ایران را شکست

خودروی ریسپکتِ بهمن موتور به دلیل تقاضای زیاد، در 3 هفته اخیر بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است.

27 فروردین 1402

ارائه مشوق به بنگاه های عضو کنسرسیوم های صنعتی دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، توافق نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف اتصال صنایع بزرگ به نوآوری های دانش بنیان ها امضا شد.

23 اسفند 1401

اسباب کشی در عید نوروز ممنوع است!

چنان چه قصد دارید در ایام عید اسباب کشی کنید، پیش از جمع کردن وسایل خود باید بدانید که اسباب کشی در عید نوروز ممنوع است! برای انجام این کار، احتیاج به دریافت مجوز از کلانتری دارید که داشتن کارت شناسایی معتبر یکی از شروط ضروری است.

27 بهمن 1401

تصادف مرگبار در مشهد؛ 2 دانش آموز جان باختند!

در پی برخورد یک دستگاه سمند با 2 دانش آموز در بلوار امامیه مشهد، دانش آموزان جان باختند.

21 دی 1401

بررسی مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7؛ مالی با امکانات بسیار مجذوب کننده

شیائومی می بند 7 یکی از پرفروش ترین و مالی ترین گجت های پوشیدنی فروشگاه آنلاین خبرنگاران به شمار می رود که توانسته با ارائه قابلیت های بسیار مجذوب کننده و کاربردی در عین داشتن قیمتی مناسب، نظر کاربران به ویژه ورزشکاران را به سمت خود جلب کند. در این مقاله...

21 دی 1401

چند فیلم ایرانی که در همین روز های برفی می گردد دید

فیلم های عاشقانه زیادی ساخته شده که همه یا بخشی از داستان آن ها در زمستان و در روز های برفی می گذرد، اما فقط برخی از آن ها هستند به واسطه جذابیتشان بیشتر در ذهنمان مانده اند.

10 دی 1401

طرح مفهومی مینیاتوری ترین خودرو الکتریکی سال رونمایی شد ، مناسب برای فضاهای شهری شلوغ و پرترافیک

طرح مفهومی خودرو موسوم به Seat Minimó به عنوان مینیاتوری ترین خودرو الکتریکی سال رونمایی شد. این خودرو الکتریکی دارای باتری قابل تعویض است و برای حمل و نقل شهری ایده آل محسوب می شود.

30 آذر 1401

با کوشش تیم های هلال احمر پیکر بی جان دو سرنشین خودروی گرفتار شده در سیلاب پیدا شد

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از کوشش 8 ساعته 6تیم عملیاتی برای جستجو و نجات دو سرنشین خودروی سمند گرفتار شده در سیلاب اطلاع داد.

27 آبان 1401

وام خرید خودروی خارجی بدون ضامن

یکی از شیوه های دریافت تسهیلات وام خودرو، دریافت این تسهیلات از شرکت های لیزینگ و خودروساز است. در این شیوه معمولاً احتیاجی به ضامن نبوده و متقاضی می تواند برای دریافت خودرو خارجی و داخلی از این تسهیلات استفاده کند. در حالی که برای دریافت وام از سوی بانک...

17 مهر 1401

برخورد پراید با درخت در کرمان، 2 مجروح بر جای گذاشت

مسئول ایستگاه شماره 2 آتش نشانی کرمان گفت: برخورد پراید با درخت در خیابان شهید بهشتی کرمان، 2 مجروح بر جای گذاشت.

26 شهریور 1401

تا کمر در زباله

دیدن بچه ها و بزرگسالانی که برای چند تکه بیشتر زباله تا کمر در مخازن و سطل های کنار خیابان خم شده اند، به تدریج برای مرکز نشینان به امری عادی تبدیل شده است.

8 شهریور 1401

معرفی خدمات اثاث کشی شرکت باربری صداقت بار

قطعا تا به امروز بارها برای شما اتفاق افتاده است که برای جابه جایی وسایل خود احتیاج به یک شرکت باربری دارید که با دقت وسایل شما را جابه جا کنند و در انتهای کار هزینه مناسب را نیز از شما دریافت کنند. شرکت باربری و اتوبار صداقت بار این مزایای را به صورت یک...

12 مرداد 1401

هشدار؛ آیفون را 100 درصد شارژ نکنید!

باتری سالم آیفون می تواند روی عملکرد مطلوب آن اثر بگذارد. به عنوان مثال، هنگامی که گوشی شارژ خود را از دست می دهد ممکن است با خاموش شدن غیرمنتظره گوشی یا سایر مسائل عملکردی روبرو شوید.

11 مرداد 1401
تعداد: (125)