نماد سرخابی ها متوقف شد

به گزارش وبلاگ من، آخرین اخبار بورسی از سهام سرخابی ها چیست؟

نماد سرخابی ها متوقف شد

در حالی در آخرین روز کاری بازار سرمایه در سال 1400 و در دهمین روز پذیره نویسی سهام سرخابی ها، این عرضه تکمیل و همه سهام معین شده که معادل 10 درصد سهام 2 باشگاه بود، به فروش رسید که مطابق قوانین بازار سرمایه نماد این دو باشگاه متوقف شد.

بر این اساس پس از این مرحله، تسویه و پایاپای وجوه انجام می گردد و پول حاصل از پذیره نویسی سرخابی ها به حساب این دو باشگاه که مسدود است واریز و نامه ای از بانک به سازمان بورس ارائه می گردد و این سازمان هم مجوز ثبت افزایش سرمایه را به اداره ثبت شرکت ها می دهد و بعد از ثبت به شرکت سپرده گذاری مرکزی عودت و سهام به افرادی که در این پذیره نویسی شرکت نموده اند، تخصیص داده شده و نماد آنها بازگشایی می گردد.

شایان ذکر است در جریان پذیره نویسی سرخابی ها در سال گذشته، حدود 320 هزار نفر سهام باشگاه پرسپولیس و 286 هزار نفر سهام باشگاه استقلال را خریداری کردند.

بعلاوه در باشگاه استقلال، افراد حقوقی 280 میلیارد تومان معادل 78 درصد سهام و سهامداران حقیقی 79 میلیارد تومان معادل 22 درصد افزایش سرمایه را خریداری کردند.

این در حالی است که در باشگاه پرسپولیس، افراد حقوقی 261 میلیارد تومان معادل 74 درصد و افراد حقیقی 89 میلیارد تومان معادل 25 درصد افزایش سرمایه را خریداری کردند.

این گزارش می افزاید: در جریان این پذیره نویسی در شرایطی اقبال زیادی از سرمایه گذاران و طرفداران صورت نگرفت که سقف شرکت در افزایش سرمایه برای افراد حقوقی به صورت مستقیم و برای افراد حقیقی در قالب سبدهای سرمایه گذاری تا سقف 30 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و این باعث شد سهام به فروش برسد و افزایش سرمایه تکمیل گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "نماد سرخابی ها متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماد سرخابی ها متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید