استفاده از ظرفیت خالی فراوری برند ترش طعم برای فراوری محصولاتی با برند شما

به گزارش وبلاگ من، از ظرفیت خالی فراوری چه می­دانید؟ با استفاده از ظرفیت خالی می­توان بدون تاسیس کارخانه، فعالیت فراوریی آغاز کرد. این مدل جهانی دارای مزایای زیادی است. از این مدل، یعنی فراوری بدون کارخانه در سراسر جهان استفاده می­شود و آن را به عنوان یک مدل پیروز می­شناسند.

استفاده از ظرفیت خالی فراوری برند ترش طعم برای فراوری محصولاتی با برند شما

فراوری قراردادی هم به نفع صاحب کارخانه بوده و هم به نفع فراوری­کننده. چراکه با استفاده از پتانسیل موجود و کمترین هزینه، بیشترین بهره­وری انجام خواهد شد.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع را دارید، یا می­خواهید فعالیتی را به شکل قراردادی به زودی شروع کنید، پیشنهاد می­کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا درباره استفاده از ظرفیت خالی و استفاده از ظرفیت کارخانه ترش طعم با یکدیگر بیشتر صحبت کنیم.

ظرفیت خالی فراوری چیست؟

بسیاری به جای تاسیس کارخانه، تامین نیروی انسانی و هزینه برای تجهیز کارخانجات از ظرفیت خالی فراوری کارخانه­های دیگر بهره می­برند. در تمام جهان کارخانه­هایی هستند که بخشی از آن ها فعالیت فراوریی ندارد اما می­تواند برای فعالیت­های فراوریی مورد استفاده قرار بگیرد.

خالی بودن چنین فضایی به شکل غیرمستقیم به صاحب کارخانه ضرر وارد می­کند. زمانی که این صاحب کارخانه نمی­تواند خودش از این فضا برای فراوری استفاده کند، آن را به دست شرکت­های دیگر یا افراد فراوری­کننده دیگری خواهد سپرد.

در این شرایط دیگر شرکت­های ثانوی، احتیاج به هزینه برای تاسیس کارخانه ندارند و از طرفی کارخانه، فضای خالی خود را به سمت فراوری برده ­است.

درباره فراوری قراردادی بیشتر بدانید

فراوری بدون کارخانه یکی از انواع فراوری است. این نگاه نو به فراوری می­تواند گره­های اقتصادی کشور را باز کند. بر اساس آمار این مدل از فراوری، این مدل یک موفقیت جهانی است.

با این نگاه، دیگر احتیاج به ساخت کارخانه نو نخواهد بود و با استفاده از ظرفیت­های موجود در هزینه صرفه­جویی می­گردد. این مدل از فراوری برای اولین بار در صنایع دارویی مورد استفاده نهاده شد و سپس به دیگر صنایع راه پیدا کرد.

چنین فراوریی می­تواند زمینه ورود به بازار­های جهانی را فراهم کند و سطح فراوریات را در کشور بالا ببرد.

آیا استفاده از ظرفیت خالی عاری از چالش است؟

مسلما خیر. بحث تامین تجهیزات و دانش استفاده از آن ها، مهم­ترین چالش در این زمینه­ است. فرقی هم نمی­کند که ما بخواهیم از ظرفیت­ خالی فراوری برای چه کاری استفاده کنیم.

زمانی که با یک کارخانه معتبر، فعالیت فراوریی را شروع می­کنید تا حدودی خیالتان از بابت آوردن تجهیزات یا نحوه استفاده از آن، راحت خواهد بود.

برای استفاده از ظرفیت خالی چه مراحلی ضروری است؟

در این قسمت قصد داریم مراحل کار را به ترتیب به شما شرح دهیم.

  • ثبت برند و نام آن: در مرحله اول برند شما باید برای فراوری محصول ثبت گردد.
  • مذاکره با کارخانه: باید با کارخانه مورد نظر برای استفاده از ظرفیت خالی فراوری صحبت کنید. نتیجه این مذاکره، کاملا بر اساس خواسته­ها و منافع دو طرف خواهد بود.
  • عقد قرارداد: پس از اتمام مذاکرات باید قرارداد بین شما و کارخانه­دار وضع گردد.
  • اخذ پروانه ساخت: برای برند شما باید پروانه ساخت نیز اخذ گردد.

ظرفیت خالی در صنایع غذایی کشور چقدر است؟

ایران به لحاظ ارکان انسانی و پژوهش در لحاظ رتبه، جایگاه 45ام جهان را در اختیار دارد. بر اساس آمار رسمی در کشور ما چیزی حدود 60 میلیون تن ظرفیت خالی فراوری برای صنایع غذایی وجود دارد.

با عملیاتی شدن این ظرفیت خالی یاری بسیار خوبی به فراوری کشور و عرضه صنایع غذایی خواهد شد. هدف­گذاری دولت به شکلی بوده که بتواند از ظرفیت­های خالی نهایت استفاده را ببرد و به آن تسهیلات اختصاص دهد.

معافیت­های اقتصادیاتی نمونه­ای از این تسهیلات هستند که در اختیار فراوری­کنندگان قرار خواهد گرفت.

درباره شرکت ترش طعم راناس

شرکت مهرگستران طعم ساز از سال 1396 فعالیتش را در حوزه فراوری لواشک شروع نمود. آلوچه و لواشک­های بهداشتی این مجموعه با برند ترش طعم به فروش می­رسند.

میوه­های مورد استفاده این شرکت از تازه­ترین محصولات باغات آذربایجان می­آید و با استفاده از دانش کار­شناسان مواد غذایی، به فراوری صنعتی می­رسد.

کوشش ترش طعم در این است که بتواند با حمایت از نیروی کار ایرانی برای ذائقه ایرانی محصولی باکیفیت فراوری کند و به همین خاطر هم ظرفیت خالی فراوری خود را در اختیار علاقه­مندان به فراوری صنایع غذایی قرار داده ­است.

محصولات فراوریی ترش طعم

این شرکت در حال حاضر 6 محصول اصلی در زمینه آلوچه و لواشک فله فراوری می­کند که ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • لواشک پذیرایی: این لواشک هفت میوه مناسب برای پذیرایی است.
  • ترشک ظرفی کریستالی و سلفونی: ترشک­های ظرفی و سلفونی در طعم­های برگه زردآلو، آلوچه جنگلی، آلوچه سانتریزه، آلبالو و زغال اخته فراوری می­شوند.
  • لواشک تخت: لواشک­های تخت مخلوط هفت میوه دارای سه مقدار متفاوت کوچک، میانه و بزرگ هستند.
  • آلوچه لیوانی
  • لواشک رولی: لواشک رولی 7 میوه نیز در دو بسته­بندی بزرگ و میانه فراوری می­گردد.
  • لواشک متالایز: این لواشک­ها نیز در دو مقدار کوچک و میانه در حال فراوری با برند ترش طعم هستند.

بسته به سلیقه و توانایی­های موجود شرکت طرف قرارداد می­تواند فراوریات دیگری نیز داشته باشد.

آمادگی مهرگستران طعم ساز برای استفاده از ظرفیت خالی

مهرگستران طعم ساز میخواهد برای حمایت از فراوری داخلی و استفاده از بخش خالی کارخانه این شرکت، فراوری لواشک را به دست علاقه­مندان و متخصصان این حوزه بسپارد.

شما می­توانید با ارائه درخواست و انجام مذاکرات با این شرکت، استفاده ظرفیت خالی فراوری مهرگستران طعم ساز را به عهده بگیرید و با به­کارگیری تجهیزات و پتانسیل­های این مجموعه لواشکی با برند خودتان فراوری کنید.

چنین فراوریی برای شما دارای چند مزیت خواهد بود که در ادامه حتما به آن خواهیم پرداخت.

مزیت­های استفاده از ظرفیت خالی

همان طور که گفته شد با استفاده از این روش فراوری شما دیگر احتیاجی به تاسیس کارخانه نخواهید داشت. همین مورد به شکل قابل توجهی از هزینه اقتصادی و زمان شما کم می­کند.

شما با استفاده از ظرفیت­های این کارخانه می­توانید انواع لواشک پذیرایی، لواشک فله ای، ترشک استندی، ترشک پیاله ای و لواشک استیکی را با برند خود فراوری کنید.

از طرفی سیاست­های دولت به شکلی پیش می­رود که فعالیت­های بازرگانی تبدیل به فعالیت فراوریی-بازرگانی گردد. به همین منظور تسهیلات فراوری باعث شده که بسیاری از افراد به جای فعالیت بازرگانی، فراوری را برگزینند.

سرمایه­گذاری در فراوری قراردادی، با حداقل سرمایه امکان­پذیر خواهد بود و کمترین زمان برای ورود به بازار را احتیاج خواهد داشت. این مدل تجاری به علت ایجاد تمرکز روی فراوری و برون­سپاری، سودآوری بیشتری خواهد داشت.

جمع­بندی

با استفاده از ظرفیت خالی فراوری می­توان بدون هزینه هنگفت و ساخت کارخانه فعالیت فراوریی داشت. این فعالیت می­تواند با برند شخصی شما انجام گردد و مانعی برای آن نیست. شرکت مهرگستران طعم ساز با نام تجاری ترش طعم راناس برای شروع فعالیت به شکل قراردادی اعلام آمادگی می­کند.

علاقه­مندان به این حوزه می­توانند به وسیله برقراری تماس با این شرکت و انجام مذاکرات نسبت به فعالیت فراوریی اقدام کنند.

همان طور که در مقاله گفته شد سیاست آینده اقتصادی کشور حول محور استفاده از ظرفیت­های موجود کارخانه­ها انجام خواهد شد و به همین علت فراوری قراردادی مزایای بسیاری برای فراوری­کننده و صاحب کارخانه خواهد داشت.

ممنونیم که تا انتهای مقاله با ما بودید. امیدواریم از مطالب جمع­آوری­شده بیشترین استفاده را نموده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتری کافی است سری به وب سایت مجموعه ترش طعم بزنید.

منبع: فرارو

به "استفاده از ظرفیت خالی فراوری برند ترش طعم برای فراوری محصولاتی با برند شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت خالی فراوری برند ترش طعم برای فراوری محصولاتی با برند شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید