مدل اتاق خواب زیبا و شیک - طراحی داخلی اتاق های فوق العاده

به گزارش وبلاگ من، طراحی داخلی اتاق خواب امروزه به یکی از بی بدیل های امر موضوعات دکوراسیون منزل تبدیل شده است. در این مطلب با تعدادی از بی نظیرترین مدل اتاق خواب های طراحی شده در چهان می پردازیم که حتی نگاه کردن و خیره شدن به عکس های آنها هم برای ما لذت بخش. سخت است که با دیدن این مدل های اتاق خواب زیبا و شیک به تحسین طراحان خلاق آنها نپردازیم. اتاق هایی که برای آرامش دادن، نظم دادن به زندگی، الهام بخشی و سرگرمی طراحی شده اند در یک کلام خارق العاده هستند.

مدل اتاق خواب زیبا و شیک - طراحی داخلی اتاق های فوق العاده

اتاق خواب زیبا در مجاورت دریا: سخت است در این جهان چیزی را پیدا کنیم که به اندازه نگاه کردن و گوش دادن به دریای بیکران آرامش بخش و تامل برانگیز باشد. حتی تصور استراحت و خوابیدن در چنین اتاقی مانند بودن در بهشت است گویی روح و جسمتان در حال پرواز بر فراز دریای بیکران است. طراحی داخلی اتاق خواب شیک زیر توسط Jakub Cech طراحی شده است. بنظر می آید با خوابیدن در این اتاق دیگر دوست نخواهید داشت از تخت بلند شوید.

مدل اتاق خواب شیک با پنجره ساعتی: پنجره ایی عظیم از جنس ساعت، اتاق خواب سفید رنگ را از نور طبیعی پر نموده و در کنار دیوار با بافت آجری نمایان شده ترکیب بسیار جالبی را بوجود آورده است. این پنجره ساعتی زیبا می تواند می تواند هر منظره ایی را تماشایی کند.

مدل اتاق خواب شیک معلق: یکی از خلاقانه ترین طرح های اتاق خواب را در عکس زیر شاهد هستیم. اتاق خوابی معلق در هوا که در نهایت سادگی طراحی شده و فوق مدرن محسوب می گردد. طرذاحی داخلی اتاق خواب زیر توسط شرکت طراحی ECDM انجام شده است.

دکوراسیون اتاق خواب مخصوص افراد فعال: اگر شما هم از جمله افرادی هستید که روزانه دوش می گیرد چه انتخابی می تواند بهتر از این طراحی داخلی برای شما باشد. دوش حمامی که درست در کنار تخت شما قرار گرفته است و در کمترین زمان ممکن خود را به دوش آب گرم می رسانید.

مدل اتاق خوابی با وان مخفی: این مدل از طرح بالا هم جسورانه تر است. اگر از غوطه ور بودن در آب برای مدت طولانی لذت می برید می توانید مستقیما خود را بعداز خواب به وان آب گرم منتقل کنید. البته این مدل یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که با کمبود فضا در اتاقشان روبرو هستند.

اتاق خواب شیک زیرآبی: چه می گردد در خصوص طراحی داخلی اتاق خواب استثنائی زیر گفت! فقط شیشه ایی محدب فاصله بین شما و بهشت زیر آب خواهد بود.

طراحی داخلی اتاق خواب زیبا آکواریومی: اگر می خواهید محیط زیر آب همواره جلوی چشم تان باشد پس باید بفکر طرح زیر باشید.

تخت خواب شناور: این طرح هم مانند اتاق خواب معلق به صورت کاملا ساده و مدرن طراحی شده است طوریکه بهترین حس بی وزنی را به شما القا می نماید.

اتاق خواب یا کتابخانه: دکوراسیون اتاق خواب زیر با ظاهر زیبا و آرامش بخشش عاشقان کتاب را به محیطی گرم برای خواندن و لذت بردن دعوت می نماید.

اتاق خواب و سینمای خانگی: مطمئنا برای عاشقان فیلم های سینمایی این اتاق محدودیت ها را از بین می برد و ساکنین خانه را به تماشای فیلمی خاطره انگیز به دورن خود دعوت می نماید.

منبع: اتاق

به "مدل اتاق خواب زیبا و شیک - طراحی داخلی اتاق های فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل اتاق خواب زیبا و شیک - طراحی داخلی اتاق های فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید