هزینه زندگی در استرالیا چقدر است ؟ ، مهاجرت به استرالیا

به گزارش وبلاگ من، در این بخش اطلاعاتی راجع به هزینه زندگی در استرالیا و مردم این کشور داده شده است.

هزینه زندگی در استرالیا چقدر است ؟ ، مهاجرت به استرالیا

بنابراین اگر تمایلی به مهاجرت به استرالیا دارید این مطلب را از دست ندهید.

اوقات فراغت در استرالیا

مردم استرالیا برای زمان استراحت خود ارزش قائل هستند و از آب و هوای بی نظیر کشور استفاده نموده و زمانی را با دوستان برای باربیکیو , پیاده روی , کمپ زدن یا به ساحل رفتن اختصاص می دهند . همچنین مردم علاقه زیادی به ناهار خوردن در فضای آزاد دارند و در اوقات فراغت سینما را انتخاب می نمایند . بسیار از مردم استرالیا علاقه شدیدی به ورزش دارند مخصوصا فوتبال . محیط فرهنگی این کشور حیره نماینده بوده و گالری های هنری , موزه , تئاتر و جشن های موسیقی زیادی را به رخ می کشد . فستیوال های موسیقی , مد و هنر در طول سال برگزار می شوند . بازدید نماینده های زیادی از این فستیوال ها دیدن می نمایند .

آیا می دانستید …

بیش از 60 گونه کانگورو در استرالیا وجود دارد ؟

آیا می دانستید …

دیوار دینگو (DINGO) از خط ساحلی جنوب استالیا یا مرکز جزیره ملکه کشیده است و دو برابر بزرگ تر از دیوار چین است ؟

غذا در استرالیا

از آن جایی که این کشور جمعیت متنوعی را در خود جای داده است , اقسام متفاوتی از خوراک در منو رستوران , کافه و مغازه های کوچک دیده می گردد . استرالیا به واسطه داشتن خوراک های تازه (شامل گوشت , غذاهای دریایی , لبنیات , میوه و سبزیجات) مشهور شده است . در مغازه و سوپر مارکت , مغازه های شیرینی پزی , مغازه های قصابی , مغازه های میوه و سبزیجات , مغازه های اغذیه فروشی , رستوران های فروش مغازه های بین المللی و سایر رستوران های غذاهای مخصوص دسترسی به تمام موارد مهیا شده است . در این صورت مسلما پیدا کردن رستورانی که غذای مورد علاقه شما را طبخ کند کار سختی نیست .

تعطیلات عمومی در استرالیا

روزهای تعطیل عمومی زیادی در استرالیا وجود دارد که جشن برگزار می گردد. در طول روزهای تعطیل عمومی , مکان های کار و موسسات آموزشی همگی تعطیل بوده اما مغازه های خواروبار فروشی , امکانات رفاهی و سرگرمی و رستوران باز بوده و به مردم خدمات رسانی می نمایند . علاوه بر سیستم های مهم مانند وسایل حمل و نقل عمومی , سوپر مارکت و پمپ بنزین نیز باز هستند . تعطیلات ملی در استرالیا شامل :

روز یال جدید : 1 جنیوری

روز استرالیا : 26 جنیوری

روز آنزاک (ANZAC) : 25 آپریل

آدینه خوب یا دوشنبه شرقی

روز کریسمس : 25 دسامبر

روز بوکس : 26 دسامبر

علاوه بر روزهای تعطیل بالا , در هر استان و ایالت روزهای تعطیل مخصوص به خود وجود دارد . برای مثال می توان به روز تولد ملکه , روز کار , نمایش محصولات کشاورزی و واقعه های ورزشی اشاره نمود .

هزینه های زندگی در استرالیا

میزان هزینه های زندگی به عوامل متفاوتی بستگی دارد مانند سبک زندگی و موقعیت قرار گیری خانه . برای این که بدانید در هر هفته ملزم به پرداخت چه هزینه های هستید , دولت استرالیا عناوین زیر را فراهم نموده است:

خرید خواروبار و غذا خوردن در بیرون : از 80 تا 280 دلار استرالیایی در هر هفته

هزینه برق و گاز : از 35 تا 140 دلار استرالیایی در هر هفته

هزینه تلفن و اینترنت : از 20 تا 55 دلار استرالیایی در هر هفته

هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی : از 15 تا 55 دلار استرالیایی در هر هفته

هزینه تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه (پس از خرید) : از 150 تا 260 دلار استرالیایی در هر هفته

تفریح و سرگرمی : از 80 تا 150 دلار استرالیایی در هر هفته

ارتباطات در استرالیا

در دسترس بودن با دوستان و اقوام آسان است . ارائه دهندگان تلفن همراه بسیاری در استرالیا وجود دارند

(شامل TELSTRA , PTUS , VODAFONE , VIRGIN) . هر کدام رنج گسترده ای از انواع تلفن همراه را عرضه می نماید و هزینه خرید هر کدام متفاوت است . کارت تلفن که برای تماس با خارج از کشور از آن استفاده می گردد نیز به صورت گسترده در دسترس است .

ارائه دهنده آموزش تان نیز خدمات اینترنت و کامپیوتر رایگان در اختیار دانشجویان قرار می دهد . در کتاب خانه های دولتی نیز استفاده از امکانات کامپیوتر آزاد است و هزینه ای از این بابت دریافت نمی نمایند . در رستوران و کافه ها نیز اینترنت رایگان برای مشتریان وجود دارد . اگر می خواهید برای خانه خود نیز اینترنت وصل کنید , می توانید از ارائه دهندگانی که در این زمینه فعالیت می نمایند درخواست دهید . ارائه دهندگان اصلی TELSTRA , OPTUS , VODAFONE و TPG هستند .

ادارات پست نیز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر روزهای تعطیل (البته برخی نیز ساعات کار بیشتری دارند , برخی شنبه صبح ها نیز باز هستند) آماده خدمت رسانی به مردم هستند . اداره پست استرالیا نامه و بسته را به سراسر جهان ارسال می نماید . مدت زمان ارسال به خارج از کشور کمتر از یک هفته و برای شهرهای داخل کشور یک شب زمان می برد.

کتاب کانادایی شو و ترکی شو

کتاب کانادایی شو راهنمای جامع مهاجرت به کانادا برای ایرانیان است برای دانلود کتاب کانادایی شو میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

روش مهاجرت به کانادا

همچنین شما میتوانید برای آگاهی از راهنمای کار و زندگی و خرید خانه در ترکیه کتاب ترکی شو را دانلود کنید.

منبع:

کتاب استرالیایی شو - سایت کوچر

منبع: توریسم آنلاین

به "هزینه زندگی در استرالیا چقدر است ؟ ، مهاجرت به استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه زندگی در استرالیا چقدر است ؟ ، مهاجرت به استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید