خبرنگاران استاندار: طی یکسال 450 تخت به ظرفیت بیمارستانی قم اضافه کرد شد

به گزارش وبلاگ من، قم - خبرنگاران - استاندار قم گفت: طی یک سال گذشته با بهره برداری از چند مرکز درمانی و بیمارستان مجهز در قم، 450 تخت به ظرفیت بیمارستان های استان افزوده شده است.

خبرنگاران استاندار: طی یکسال 450 تخت به ظرفیت بیمارستانی قم اضافه کرد شد

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در آئین افتتاح درمانگاه بانک ملی قم که در سالن جلسات این بانک در استان برگزار گردید، صیانت از سلامت کارکنان بانک ها را یک ضرورت دانست و اضافه نمود: افتتاح مرکز درمانی توسط بانک ملی قم در راستای نیل به این هدف اقدامی ارزنده است.

وی ضمن تقدیر از از مجاهدت بانک های استان در جبهه مقابله با شیوع کرونا اضافه نمود: بانک ها در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا در سطح کشور و استان قم بودند و تعدادی از پرسنل آنها به مقام شهادت نائل آمدند.

سرمست با تاکید بر ضرورت الکترونیکی کردن خدمات بانکی و اداری تاکید نمود: بانکداری الکترونیک یکی از ضرورت های دوران پسا کرونا است که به خوبی در حال عملیاتی شدن است و امیدواریم با تکمیل این فرایند به صورت کامل دیگر نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به بانک ها نباشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جهش فراوری را در اولویت کاری مسئولان استان قم دانست و گفت: بانک ها در برطرف موانع فراوری و پرداخت تسهیلات برای طرح های توسعه ای و سرمایه در گردش فعالان بخش خصوصی نقش چشمگیری ایفا می نمایند.

وی معین تکلیف واحدهای تملیکی را یکی دیگر از برنامه های ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری دانست و گفت: خوشبختانه با همکاری مدیران بانک های عامل تعداد زیادی از واحدهای تملیکی به مدار فراوری بازگشته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار: طی یکسال 450 تخت به ظرفیت بیمارستانی قم اضافه کرد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: طی یکسال 450 تخت به ظرفیت بیمارستانی قم اضافه کرد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید