اولین خانه امن غیردولتی زنان پایتخت افتتاح شد

به گزارش وبلاگ من، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از افتتاح اولین خانه امن غیردولتی برای زنان در استان تهران اطلاع داد.

اولین خانه امن غیردولتی زنان پایتخت افتتاح شد

به گزارش فارس، حبیب الله فرید در مراسم افتتاح اولین خانه امن غیردولتی برای زنان گفت: زمانی که می خواهیم آسیب شناسی درستی داشته باشیم باید خانواده، محله و شرایط مالی را رصد کنیم تا الگوی کاملی به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: بخشی از سیاست ها در این زمینه به سیاست های کلان برمی گردد و در بعضی مواقع بحران های مالی بر نحوه تعامل در خانواده و آسیب ها اثرگذار است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: این مسائل مورد توجه ما بوده و به همین دلیل گزارش هایی به مسؤولان داده ایم تا حمایت بیشتری از اقشار آسیب دیده گردد.

فرید بر مدیریت موردی آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: مداخلات پیشگیرانه قاعده هرمی از مسائل و آسیب های اجتماعی می تواند باشد و اگر می خواهیم به سمت جامعه ای عاری از خشونت برویم باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.

وی گفت: سبک زندگی و مهارت های اجتماعی و به طور کلی توجه به سلامت اجتماعی از مواردی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد. چرا که در بحث خشونت موضوعات متنوعی وجود دارد و چنانچه یک زن در معرض آسیب یا خشونت قرار گیرد، نحوه مداخله متفاوت می گردد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: 24 خانه امن در کشور راه اندازی شده با توجه به نیاز امروز به خانه های بیشتری نیاز داریم و باید برای خیرین تسهیل گر باشیم.

فرید از اعطای یاری 150 میلیون تومانی بهزیستی به اولین خانه امن غیردولتی در تهران اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین خانه امن غیردولتی زنان پایتخت افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خانه امن غیردولتی زنان پایتخت افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید