ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا 17 خرداد

به گزارش وبلاگ من، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرها کماکان ادامه دارد.

ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا 17 خرداد

به گزارش پلیس راهور، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروه های رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت 12 روز گذشته شروع شده است و این طرح تا ساعت 12 روز دوشنبه (17 خرداد) ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و تیم های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می گیرد. آنالیز شرایط ترافیک جاده ای در روز اول اجرای طرح بیانگر کاهش میزان سفر و ترددها و نشان از همکاری هموطنان در اجرای این طرح و عمل به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین جهت از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم.

وی گفت: شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور عادی است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا 17 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا 17 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید