اخبار مجلس

نماینده مجلس: گاز بعضی از شهر های اطراف مشهد قطع شده است

ماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اینکه گاز بعضی از شهر های اطراف شهر مشهد در حالی قطع شده که برودت هوا شرایط را برای مردم بسیار سخت نموده است، گفت: متاسفانه دولت هیچ برنامه ای برای ذخیره سازی گاز ندارد.

28 دی 1401

شورای شهر شیراز بودجه شهرداری را منتشر کند

جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه شیراز (آرمان) طی نامه ای نامه ای به طاهری رئیس شورای اسلامی این شهر خواست تا با توجه به ابلاغ بودجه مصوب شهرداری، در اولین فرصت متن این بودجه را منتشر کند.

30 خرداد 1401

استعفای رئیس و معاون مجلس پاکستان؛ شروع رأی گیری برای عدم اعتماد به دولت

اسد قیصر رئیس مجلس و قاسم سوری معاون وی پیش از شروع رأی گیری برای عدم اعتماد به دولت عمران خان از سمت های خود استعفا کردند.

11 خرداد 1401

اختصاص 855 میلیارد جهت توسعه بخش کشاورزی لرستان

خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 855 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه بخش کشاورزی استان اختصاص یافته است.

18 اردیبهشت 1401

لایحه بودجه 1401 فردا تقدیم مجلس می گردد

لایحه بودجه سال 1401 یکشنبه 21 آذر ماه از سوی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم تقدیم مجلس خواهد شد.

10 اسفند 1400

دانشگاه فرهنگیان نحوه آموزش ترم بهمن 1400 را گفت

دانشگاه فرهنگیان نحوه آموزش ترم بهمن 1400 این دانشگاه را گفت.

30 بهمن 1400

بررسی درخواست ایجاد بورس بین الملل در کیش در هیأت مدیره سازمان بورس

عضو هیأت مدیره سازمان بورس از بررسی درخواست ایجاد بورس بین الملل در کیش خبر داد.

13 دی 1400

زیرساخت ناقص برای افشای تخلفات در شهرداری مشهد ، شورای نو شهر سامانه فاش را احیا می نماید؟

سامانه فاش شهرداری مشهد حدود 2 سال است که ایجاد شده؛ اما این سامانه نقص های زیادی دارد که شعار شفافیت در شهرداری و حمایت از گزارش کنندگان تخلفات مدیران شهری را محقق نمی کند.

27 مهر 1400

ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا 17 خرداد

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرها کماکان ادامه دارد.

20 تیر 1400

افزایش 50 درصدی لوایح ارسالی مدیریت شهری به شورای اسلامی شهر تهران

دبیرخانه کارگروه آنالیز تخصصی لوایح و طرح ها در گزارشی از افزایش 50 درصدی آنالیز و ارسال لوایح به شورای اسلامی شهر تهران در این دوره مدیریت شهری از سال 1396 تا 1400 اطلاع داد.

21 خرداد 1400

چرا پیغام رسان های داخلی در جذب کاربران پیروز نیستند؟

این روزها تعطیلی پیغام رسان بومی بیسفون خبرساز شده است و در خبرها بر این موضوع تأکید می گردد که این پیغام رسان بومی با وجود تمام حمایت ها به تعطیلی کشیده شده است و قرار است نیمه اسفندماه سرورهای خود را خاموش کند. درباره پیغام رسان های بومی و مسائل آنها...

28 اسفند 1399

آنالیز طرح شفافیت آرا و پاسخ وزرای راه و جهاد به سوالات

طرح شفافیت آرای نمایندگان، طرح جهش فراوری دانش بنیان، پاسخگویی وزرای راه و جهاد به سوالات نمایندگان و همچنین طرح اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها بخشی از دستور کار های صحن مجلس در هفته آینده است.

12 بهمن 1399

20 هزار میلیارد ریال بودجه به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اختصاص یافت

بودجه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای سال 1400 بیش از 20 هزار میلیارد ریال مشخص شده است.

15 دی 1399

برنامه ریزی صادرات نیازمند انسجام قواعد و قوانین است

نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان با بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با هدف آنالیز مسائل بخش های مختلف مالی و بهبود شرایط کسب وکار در مازندران برگزار گردید.

21 آذر 1399

رحمانی: طرح های مغفول مجلس دهم در دستور کار ، قصد نداریم دوباره راه جدیدی بسازیم

نماینده مجلس گفت: چه اشکالی دارد که از طرح ها ولوایح مفید مجلس گذشته استفاده کرد متاسفانه این طرح ها نتوانست در دستورکار نمایندگان دوره قبل قرار بگیرد، اما ...

24 شهریور 1399

خبرنگاران اولیانوف: سازوکار حل اختلاف برجام فاقد فرایند مورد توافق است

تهران- خبرنگاران- دیپلمات ارشد روس به ارجاع عدم پایبندی به برجام از سوی کشورهای اروپایی به کمیسیون مشترک توسط ایران اشاره کرد و گفت که سازوکار حل اختلاف فاقد فرایند روشن و مورد توافق است.

11 شهریور 1399

واکنش واعظی به تحریم وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی از سوی آمریکا ، دولت در انتخاب هیات رئیسه مجلس هیچ دخالتی ندارد

رییس دفتر رییس جمهوری به آغاز کار مجلس یازدهم در روزهای آینده و ضرورت تعامل و همکاری همه قوای کشور در شر ایط خاص کشور اشاره نمود و گفت: همانطور که ریاست محترم جمهور بارها گفته اند دولت همیشه بر همکاری و تعامل با دیگر قوا و از جمله مجلس اهتمام داشته و دولت...

6 مرداد 1399

آمریکا هنگام خروج از برجام اظهار داشت که مشارکت کننده در آن نیست

خبرنگاران - گروه بین الملل: مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، درصدد تمدید تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران است که پاییز امسال به سرانجام می رسد و همزمان در حال کار روی طرحی است که مشارکت کننده در برجام باقی بماند؛ توافقی که آمریکا...

12 تیر 1399

پلوسی: تعلل ترامپ در مقابله با کرونا عامل شیوع مرگبار آن در آمریکا است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تعلل دولت در مقابله با کرونا را عامل مرگ شهروندان دانست و گفت: باید پس از اتمام بحران، عملکرد دولت در این زمینه مورد تحقیق قرار گیرد.

27 اردیبهشت 1399

چرا پلیس جلوی سفرها را با وجود خطر کرونا نمی گیرد؟

جانشین هماهنگ کننده نیروی انتظامی درباره عدم ممانعت پلیس از انجام سفرهای نوروزی گفت که این نهاد تابع تصمیمات ستاد مدیریت کرونا است.

21 اردیبهشت 1399
تعداد: (37)