کنترل مبادی های ورودی استان کرمانشاه

به گزارش وبلاگ من، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: مبادی ورودی استان در پنج نقطه معین کننده با استقرار تیم های بهداشتی و امنیتی در حال کنترل است.

کنترل مبادی های ورودی استان کرمانشاه

به گزارش ، محمدابراهیم الهی تبار عصر پنجشنبه در ستاد مدیریت کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شدگفت: خودروهای ورودی به استان کرمانشاه در مبادی ورودی تحت کنترل تیم های بهداشتی قرار گرفته اند.

او با اشاره به مصوبات اخیر ستاد کرونای استان به شروع اطلاع رسانی بلندگو در محلات اشاره نمود و گفت: این سبک آگاهی رسانی استمرار خواهد یافت و مناطق آلوده نیز از سوی شهرداری شناسایی شده اند.

الهی تبار به صداو سیما نیز تاکید داشت که برنامه های با محتوای آگهی بخشی و همراه با پیغامهای هشداری را استمرار ببخشد و شهروندان را به خانه ماندن و مسافرت نرفتن راهنمایی کند.

او اضافه کرد: ضروری است که صداو سیما در تقویت حقوق شهروندی در انتقال بیماری ها کوشش کند و مسئولیت مدنی شهروندان را گوشزد کند.

معاون استاندار با اشاره به تمایل خیران به مشارکت در موضوع مقابله با کرونا تاکید نمود که تسهیلات لازم برای ورود خیران در این عرصه فراهم گردد.

اودر ادامه با بیان اینکه ترجیح بر این است که دست فروشان فعالیتی نداشته باشند، تاکید نمود: توصیه شده که بساط های دست فروشی در فواصل 5 متری نسبت به هم قرار بگیرند تا از تجمع و ازدحام جلوگیری گردد.

الهی تبار همچنین با تاکید براینکه بازار و فروشگاه ها در استان تعطیل نخواهند بود، اضافه کرد: توصیه این است که تا جای ممکن رفت و آمدها کم گردد و با تعطیلی خودخواسته فروشندگان همراهی گردد.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کنترل مبادی های ورودی استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل مبادی های ورودی استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید