پیغام رهبر کره شمالی برای ایجاد کمپین های ایدئولوژیکی

به گزارش وبلاگ من، ایسنا نوشت: خبرگزاری رسمی پیونگ یانگ امروز (سه شنبه) گزارش داد، در بحبوحه سخت ترین مسائل حزب کارگران، کیم جونگ اون خواهان یک کمپین پروپاگاندا شده است تا حمایت مردمی از ایدئولوژی خوداتکایی را در کره شمالی افزایش دهد.

پیغام رهبر کره شمالی برای ایجاد کمپین های ایدئولوژیکی

به گزارش خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نامه ای را به مقامات حزب کارگران این کشور ارسال کرد؛ مقاماتی که روز دوشنبه در یک کارگاهی با هدف ارتقا ساخت و ساز سوسیالیستی و پیشرفت نوآوری در فعالیت های ایدئولوژیکی این حزب شرکت نموده بودند.

کیم در پیامش عنوان داشت: حزب کارگران کره شمالی در بحوبحه روبرو با سخت ترین مسائل، در حال پیشرفت است و بعلاوه افزایش خوداتکایی امری لازم است.

وی اضافه نمود: تئوری خوداتکایی بدین معناست که اگر مردم به لحاظ ایدئولوژیکی باانگیزه باشند، هیچ چیزی غیرممکن نیست.

گفته می گردد که تحریم های اعمال شده از جانب آمریکا علیه کره شمالی باعث شده است که اقتصاد این کشور با سختی روبرو گردد؛ بعلاوه بلایای طبیعی و بیماری کووید-19 از سایر دلایلی ست که اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده است. علاوه بر این، به علت اینکه این کشور اخیرا موشک بالستیک قاره پیمای جدیدی را آزمایش نموده است، آمریکا در پی تشدید تحریم های بین المللی علیه کره شمالی است.

رهبر کره شمالی در ادامه پیامش اضافه نمود که این کمپین ایدئولوژیک باید بر دفع ارواح شیطانی ضد سوسیالیسم و عناصر غیرسوسیالیستی متمرکز گردد.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "پیغام رهبر کره شمالی برای ایجاد کمپین های ایدئولوژیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رهبر کره شمالی برای ایجاد کمپین های ایدئولوژیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید