واکنش متفاوت به جنجال بیرانوند ؛ تعصب برای زمانی است که پول باشد ، استقلال مگر سقف بودجه ندارد؟

به گزارش وبلاگ من، دروازبان تیم ملی فوتبال در جام جهانی سال 1998 فرانسه گفت: به هیچ وجه بیرانوند پیشنهاد استقلالی ها را قبول نمی کند.

واکنش متفاوت به جنجال بیرانوند ؛ تعصب برای زمانی است که پول باشد ، استقلال مگر سقف بودجه ندارد؟

به گزارش وبلاگ من، نیما نکیسا در مورد جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس اظهار کرد: علیرضا زحمات زیادی برای پرسپولیس و تیم ملی کشورمان کشیده و سال جاری هم با پیراهن تیم پرسپولیس قهرمان لیگ شده است. تعصب برای زمانی است که پول باشد. بیرانوند هم حق انتخاب دارد وقتی برای تیم زحمت کشیده مطالبات خود را از باشگاه بگیرد.

وی در مورد اینکه طرفداران انتظار دارند بیرانوند نسبت به پرسپولیس متعصب باشد، عنوان نمود: وقتی بیرانوند در جام جهانی و در بازی اول برابر انگلیس در همان دقایق ابتدایی ابتدایی مصدوم شد اگر مصدومیتش بیش از حد بود باشگاهی خواستار جذب بیرانوند می شد؟ به نظر من باشگاهی که با بازیکن قرارداد می بندد موظف است، حق و حقوق او را بدهد. از بین این همه دروازبان، چند نفر بیرانوند و نیازمند و حسینی شدند؟ دوره ما پول نبود ولی خداراشکر الان پول هست و هر بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد باید پولش را تمام و کمال دریافت کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیشنهاد نجومی استقلال به بیرانوند گفت: فکر نمی کنم بیرانوند به استقلال برود چون این همه سال برای پرسپولیس بازی نموده است. در مورد پیشنهاد 95 میلیاردی که استقلال به بیرانوند داده است، باید بگویم سقف بودجه داریم و این مبلغ اصلا طبق قانون فدراسیون نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش متفاوت به جنجال بیرانوند ؛ تعصب برای زمانی است که پول باشد ، استقلال مگر سقف بودجه ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش متفاوت به جنجال بیرانوند ؛ تعصب برای زمانی است که پول باشد ، استقلال مگر سقف بودجه ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید