مقاصد مطرح گردشگری دنیا در سال 2017

به گزارش وبلاگ من، در خلال سال 2017 مسافران و گردشگران ماجراجویی های جدیدی را برای کشف بهترین مقصدهای گردشگری جهان آغاز کردند. در این مطلب فهرستی از محبوب ترین منطقه ها مسافرتی و گردشگری جهان که در رسانه های اجتماعی هم بازتاب خوبی داشتند را معرفی می کنیم. شما اگر قرار باشد به یکی از مکان های دیدنی جهان بروید کدام منطقه را انتخاب می کنید؟ با مجله خبرنگاران همراه باشید.

مقاصد مطرح گردشگری دنیا در سال 2017

شهر هونولولو در هاوایی

در شهر مرکز دنیای هونولولو، هم می توانید به تماشای ردپای تاریخ بنشینید و هم در رستوران های باشکوه غذا نوش جان کنید. یکی از معروف ترین سواحل زیبای این شهر وایکیکی نام دارد که هر گردشگری از هر جای دنیا که باشد حتما برای یک بار هم که شده به این ساحل می رود. موزه بیشاپ در هاوایی بزرگ ترین موزه تاریخی این کشور است که در کنار طبیعت بکر و یک موسسه تاریخی و فرهنگی شهر هونولولو را در اقیانوس آرام بی همتا ساخته است.

شهر لسیبون در پرتغال

کشور پرتغال در سال کنونی میلادی به یک باره تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری اروپا شد و هنوز که هنوز است با اقتدار تمام این مقام و سِمت خود را حفظ کرده است. شهر لیسبون، مرکز پرتغال، همه چیز دارد؛ از سواحل زیبا گرفته تا ساختمان ها و بناهای رنگارنگ. لیسبون شهر تنوع فرهنگی است و مکان های شاخصی برای اقامت، برگزاری مراسم و پذیرایی از مهمانان و مسافران دارد.

شهر توکیو در ژاپن

شاید در ژاپن هیچ چیز به اندازه گشت و گذار و کشف گوشه و کنار شهر توکیو گردشگران را مسرور نکند. صبح خود را با میل کردن ماهی سوشی در بازار معروف سوکیجی آغاز کنید و پس از آن بدون هیچ واهمه خود را به کوچه ها و خیابان های شهر توکیو بسپارید به گونه ای که حس گم شدن به شما دست بدهد تا از رهگذر آن به کشف منطقه ها تاریخی جالب ژاپن نائل شوید. یکی از جاهایی که گردشگران در توکیو به سمت آن هجوم می برند توکیو دیسنی لند است زیرا این مکان منبع بزرگی از سرگرمیات و سرگرمی ها است.

شهر ریکیاویک در ایسلند

از زمانی که امکان مسافرت هوایی به شهر ریکیاویک در ایسلند فراهم شده این شهر هم به قطب گردشگری مطرح اروپا تبدیل شده است. امکان اقامت کوتاه مدت و بلند مدت در شهر ریکیاویک وجود دارد و به درست به همین دلیل با هر نوع اقامت می توان به فراخور زمانی که در اختیار دارید در شهر ریکیاویک گشت و گذار کنید. اگر فرصت داشتید و از سوی دیگر بخت و اقبال با شما یار و همراه بود، در شب هایی که هوا صاف است و ابری نیست، می توانید به تماشای پدیده شفق قطبی بنشینید و تصاویر خاطره انگیزی از آن به ثبت برسانید.

شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا

شهر نیویورک که به سیب بزرگ هم معروف است به واسطه برخورداری از سه منطقه سنترال پارک، تایمز اسکوئر و بروکلین بریج معروفیت زیادی دارد. این شهر چون عرصه وقوع رویدادهای مهمی همچون برپایی نمایشگاه های هنری و دیگر رویدادهای اجتماعی است همیشه شهر هدف گردشگران بوده و هست. همه زیبایی نیویورک وقتی به چشم می آید که این شهر را از ارتفاع ببینید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "مقاصد مطرح گردشگری دنیا در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد مطرح گردشگری دنیا در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید