گشت وگذاری در یوکاهاما، سرزمین اعجاب انگیز ژاپن

به گزارش وبلاگ من، ژاپن را بدون شک با دشت ها و دره های سرسبز، درختان تنومند، گل های رنگارنگ درکنار آسمان خراش هایی که سر به فلک کشیده اند، می شناسیم؛ کشوری در اقیانوس آرام که فرهنگ آسیای شرقی آن زبان زد است. این کشور زیبا، از گردشگرپذیرترین کشورهای قاره آسیا به شمار می رود که میراث جهانی متنوعی از آثار تاریخی تا دیدنی های طبیعی را در خود جای داده است. گشت و گذار در ژاپن، روح زندگی را در شما زنده خواهد نمود؛ چراکه این کشور با طبیعت تازه نفس و فرهنگ غنی خودش این امکان را به شما می دهد تا کمی از دنیای صنعتی فاصله بگیرید و برای آرامش در شهرهای این کشور همانند یوکاهاما، کیوتو، اوزاکا، توکیو و … قدم بزنید.

گشت وگذاری در یوکاهاما، سرزمین اعجاب انگیز ژاپن

یکی از شهرهای توریستی ژاپن، یوکاهاما است که به خاطر طبیعت زیبایش معروفیت دارد. این شهر که تا سال 1859 یک روستای ماهیگیری بود، امروزه یک بندر تجاری است و جاذبه های جهانگردی متعددی دارد. آثار هنری، باستانی، دیدنی های طبیعی، فروشگاه های محلی و مدرن، رستوران ها و تجربه غذاهای ژاپنی، همگی از جاذبه های یوکاهاما شناخته می شوند. در ادامه همراه باشید تا از دید یک جهانگرد خارجی، نگاهی تصویری به بعضی از محبوب ترین دیدنی های این شهر اعجاب انگیز در ژاپن داشته باشیم.

باغ سنتی سان که ای یون

سان که ای یون از باغ های سنتی ژاپنی محسوب می گردد که در سال 1906 در یوکاهاما افتتاح شده است. این باغ به وسیله یک تاجر ابریشم که به نام سان که ای هارا معروفیت داشته، طراحی و احداث شده است. در این باغ ساختمان های قدیمی بسیاری همانند معبد توم یوجی و خانه خصوصی یانوهارا وجود دارد. سازنده این باغ شخصا این ساختمان های تاریخی را از سراسر کشور ژاپن همانند توکیو و کیوتو خریداری نموده است.

پس از جنگ جهانی دوم و آسیب های فراوان این منطقه، صاحب این باغ آن را به شهر اهدا کرد تا همگان بتوانند از آن بهره ببرند. روزگاری این باغ محل تجمع هنرمندان ژاپنی بوده است. هم اکنون این باغ نمادهای فرهنگی ملت ژاپن و شهر یوکاهاما را در خود جای داده و امروزه به یکی از محبوب ترین جاذبه های جهانگردی این منطقه تبدیل شده است.

سان که ای یون بیش از 157 هزار مترمربع مساحت دارد و دارای نهرها و حوضچه های بسیاری است. از دیدنی های تاریخی این باغ می توان به معبد توم یوجی اشاره نمود که در سال 1457 در کیوتو ساخته شده است و در سال 1914 به این باغ منتقل شد. خانه یانوهارا نیز از دیگر جاذبه های تاریخی این باغ به شمار می رود که متعلق به خاندان باستانی یانوهارا است. این ساختمان ها همگی از نوع پاگوداهای چوبی هستند. خانه هایی که با سبک و سیاق معماری ژاپن احداث شده اند.

شکوفه های گیلاس و زردآلوی چینی این باغ معروفیت بسیاری دارند و از دیدنی های مجذوب کننده این باغ در فصل بهار محسوب می شوند. اگر شما هم از دیدن معماری سنتی ژاپن شگفت زده می شوید و طبیعت رنگارنگ و سرسبز ژاپن برایتان مجذوب کننده است، پیشنهاد می کنیم تا در فصل بهار به دیدن این باغ در یوکاهاما بروید.

بازدید از باغ سنتی سان که ای یون

هزینه ورودی: دارد

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر

آدرس بر روی نقشه:

منطقه خرید یوکاهاماباشی

منطقه خرید یوکاهاماباشی از منطقه ها محلی خرید و فروش اجناس مختلف در شهر یوکاهاما است که از پیش از جنگ جهانی دوم وجود دارد. در این خیابان می توانید چهره شهر را ببینید و با گشت وگذار در آن با اجناس روزمره ژاپنی و مردم بومی آشنا شوید.

بیش از 135 فروشگاه از غذاهای محلی، صنایع دستی و … در این خیابان یافت می گردد. پس اگر به گشت وگذار در میان بومی ها و تجربه زندگی در میان آن ها علاقه دارید یا در پی ثبت تصاویر مستند هستید، این خیابان می تواند برای شما دیدنی و مجذوب کننده باشد. فرصت خرید سوغاتی از این خیابان را از دست ندهید!

بازدید از منطقه خرید یوکاهاماباشی

هزینه ورودی: ندارد

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 18 عصر (شرایط آب وهوایی و بارندگی می تواند بر روی ساعت حضور فروشندگان اثر بگذارد.)

آدرس بر روی نقشه:

برای رسیدن به این خیابان تنها سه دقیقه با پای پیاده از مترو باندوباشی فاصله خواهید داشت.

پل اوسان باشی

اگر در پی گرفتن عکس هایی خیره کننده با چشم انداز غروب آفتاب و دریا هستید، به شما بازدید از پل اوسان باشی را پیشنهاد می کنیم. این پل که در اسکله اوسان باشی قرار گرفته است، یکی از مکان های دیدنی شهر یوکاهاما محسوب می گردد که می توانید از آنجا منظره ها خیره کننده دریا و شهر را ببینید و نفسی تازه کنید.

طراحی پل در چند طبقه به گونه ای است که انگار بر نهنگی سوار شده اید. هرطبقه از این پل به فعالیتهای مختلفی همانند دفاتر اداری تا رستوران ها و کافه ها اختصاص دارد. شما می توانید از پل چشم انداز 360 درجه آبشار یوکاهاما را نیز دیدن کنید.

جالب است بدانید که بازدید از این پل در روز و شب منظره ها متفاوت و خیره کننده ای را به شما نشان خواهد داد و می توانید از آنجا کشتی های تفریحی سوار شوید. بعلاوه اینجا اولین نقطه در شهر است که می توانید طلوع و غروب خورشید را دیدن کنید.

بازدید از پل اوسان باشی

هزینه ورودی: ندارد (برای استفاده از کشتی های تفریحی، رستوران ها و … باید هزینه پرداخت کنید.)

آدرس بر روی نقشه:

در نهایت

دیدنی ها و جاذبه های یوکاهاما به این چند مورد خلاصه نمی گردد. شما می توانید فعالیت های متنوع تری را در این شهر بندری تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر راجب یوکاهاما به شما پیشنهاد می کنیم تا نگاهی به وبسایت توریستی این شهر (www.yokohamajapan.com) داشته باشید.

منابع: hand luggage only

Jpn info

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "گشت وگذاری در یوکاهاما، سرزمین اعجاب انگیز ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت وگذاری در یوکاهاما، سرزمین اعجاب انگیز ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید