تکمیل طرح بلوار شهید چگینی در گرو تملک زمین های ارتش

به گزارش وبلاگ من، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت:50 درصد از طرح بلوار شهید چگینی باقی مانده که اجرای آن در گرو تملک زمین های ارتش است.

تکمیل طرح بلوار شهید چگینی در گرو تملک زمین های ارتش

به گزارش ، سعید جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین،گفت: چهار سال پیش نیمی از طرح بلوار شهید چگینی به اجرا درآمد و هم اکنون نیمی دیگر از آن باقی مانده است و برای تکمیل آن مسئولان در حال مذاکره با ارتش برای تملک زمین ها هستند.

بلوار شهید چگینی از منطقه ملاصدرا آغاز می شود و در ادامه به جاده باراجین وصل می شود.

طول این بلوار دو کیلومتر و عرض آن 55 متر است.

یکی از اهالی منطقه ملاصدرا هم در مصاحبه با خبرنگار از سوانحی گفت که هر از چندگاهی به علت نیمه کاره ماندن این بلوار رخ می دهد و آخرین مورد آن جان باختن راننده سواری بر اثر برخورد با تیر چراغ بود.

جهانگیری افزود: در این بلوار سرعت گیری های متعددی نصب شده، اما با توجه به این حادثه نزدیک آن تیر چراغ برق هم یک سرعت گیر جدید نصب شد.

او افزود: برای ایمن سازی بیشتر این منطقه، جهت دوچرخه سواران هم نرده گذاری شده و قرار است در خود بلوار شهید چگینی هم دوربین نصب شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از سال 96 حوادث مناطق مختلف شهر قزوین از پلیس پیگیری شده و مسائل مربوط به ایمن سازی مناطق تا سال 97 به انتها رسیده است.

به گفته جهانگیری، مسائل مربوط به ایمن سازی سال 98 هم در دست اجراست.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل طرح بلوار شهید چگینی در گرو تملک زمین های ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل طرح بلوار شهید چگینی در گرو تملک زمین های ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید