استفاده بهینه از گلبرگ های گل رز

به گزارش وبلاگ من، اگر در باغچه خود گل رز پرورش می دهید یا به تازگی یکی از دوستان یا اعضای خانواده یک دسته گل رز به شما هدیه داده است و می خواهید گلبرگ هایش را حفظ کنید و نگه دارید، راه های زیادی برای این کار وجود دارد. گلبرگ های رز می توانند تزیینات آرام بخشی برای خانه شما باشند یا می توانند به هدیه ای که می خواهید به دوست دیگر خود بدهید جلوه زیبایی بدهند.

استفاده بهینه از گلبرگ های گل رز

محفظه عطر یا عطردان

بگذارید گلبرگ های رزی که از باغچه چیدید یا دوستتان به شما هدیه داده خشک شوند و از آنها عطردان درست کنید. گلبرگ های رز خشک را در یک ظرف یا پیاله دکوری یا تزیینی همراه با دیگر گل های خشک شده یا تکه های کوچک میوه کاج بریزید و گلبرگ ها را در روغن معطر، که بهتر است اسانس گل رز باشد، ترکیب کنید. با این کار، رایحه ای دل انگیز و آرام بخشی فضای اتاق را پر خواهد کرد.

بسته بندی هدیه

اگر می خواهید هدیه ای را بسته بندی کنید یا در جعبه بگذارید، از گلبرگ های رز به جای پوشال یا کاغذ رنگی استفاده کنید و هدیه را بسته بندی کنید. این گلبرگ ها هم از نظر جلوه و ظاهر خیلی مجذوب کننده و دلربا هستند و هم اگر هنوز تازه باشند، بوی خوشایند و مطبوعی را در زمان باز کردن هدیه در هوا پخش می کنند.

معطر کردن شومینه و اجاق

اگر تا به حال گلبرگ های پرپرشده رز روی کف اتاق یا اطراف خانه ریخته اید تا یک غروب رُمانتیک و عاشقانه خلق کنید، می توانید از گلبرگ های رز در اجاق یا شومینه استفاده کنید تا به خانه حس روشن و رایحه ای مطبوع و دلکش بدهید. اگر شومینه ندارید، کمی آب به گلبرگ ها بزنید و آنها را در یک ظرف کوچک روی گاز بجوشانید تا رایحه آن در سرتاسر فضای خانه پخش شود.

منبع: فوت و فن

به "استفاده بهینه از گلبرگ های گل رز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده بهینه از گلبرگ های گل رز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید