کولاکوویچ: معنوی نژاد بازیکن مفیدی است اما احتیاج به اعتمادبه نفس دارد، حضور تماشاگران به ما هم استرس می دهد

به گزارش وبلاگ من، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم والیبال ایران مدعی است، حضور و حمایت پررنگ تماشاگران به بازیکنان تیم او نیز استرس وارد می نماید.

کولاکوویچ: معنوی نژاد بازیکن مفیدی است اما احتیاج به اعتمادبه نفس دارد، حضور تماشاگران به ما هم استرس می دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ من، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل استرالیا در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال در اردبیل گفت: بازی آسانی بود و بازیکنان من عملکرد خوبی از خود ارائه کردند. بعضی از بازیکنان فرصت نکرده بودند که در این تورنمنت به میدان بروند و ما از آنها استفاده کردیم. به غیر از ست نخست در دیگر زمان بازی بسیار خوب بودیم.

وی اضافه کرد: تقریباً تمام تیم ها شانس بازی کردن در جو خارق العاده ایران را داشته اند، ولی تیم ما از حمایت بسیار خوب تماشاگران ایرانی بهره می برد. ما در ارومیه و اردبیل به خوبی از طرف تماشاگران حمایت شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: البته حضور این تعداد تماشاگر در سالن روی تیم ما نیز فشار وارد می نماید، ولی من از تمام آنها تشکر می کنم که بی وقفه از ما حمایت می نمایند.

کولاکوویچ در خصوص اینکه آیا تغییر در ترکیب تیم به خاطر نقدها هفته های گذشته بوده است، خاطر نشان کرد: من به عنوان یک مربی به چنین نقدهای اهمیت نمی دهم و البته پیش از این هم چندین بار دلیل استفاده از ترکیب های مختلف را شرح داده ام. ما چند مصدوم و بازیکن خسته داشتیم و به همین دلیل از ترکیب جدیدی استفاده کردیم.

وی توضیح داد: استرالیا هم از ترکیب اصلی خود مقابل ایران استفاده نکرد، چون آنها یک بازی بسیار مهم مقابل پرتغال در روز آخر دارند. تمام کوشش ما این است که به ثبات قابل قبولی در بازی های خود برسیم.

سرمربی تیم والیبال ایران در خصوص عملکرد جواد معنوی نژاد مقابل استرالیا، گفت: جواد در هفته دوم مقابل آرژانتین دچار مصدومیت شد و الان به ترکیب تیم برگشته است. او بازیکن بسیار مفیدی است، ولی احتیاج به اعتماد به نفس دارد. ما انتظار داریم بازی های بهتری از او در هفته های آینده ببینیم و خوشحالم که او امشب بازی کرد و عملکرد قابل قبولی هم داشت.

کولاکوویچ در انتها در خصوص غیبت سعید معروف در نشست خبری روز گذشته، اظهار کرد: متأسفم که سعید به نشست خبری نیامد، چون تماشاگران زیادی می خواستند با او عکس یادگاری بگیرند و نتوانست راهی به اتاق نشست خبری پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کولاکوویچ: معنوی نژاد بازیکن مفیدی است اما احتیاج به اعتمادبه نفس دارد، حضور تماشاگران به ما هم استرس می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: معنوی نژاد بازیکن مفیدی است اما احتیاج به اعتمادبه نفس دارد، حضور تماشاگران به ما هم استرس می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید