چه کتابی بخوانیم؟ ، سکه ای از آسمان اثری از جنیفر ال هالم

به گزارش وبلاگ من، سکه ای از آسمان نام کتابی است از جنیفر ال هالم Jennifer L. Holm و برنده مدال افتخار نیوبری. این کتاب را نشر افق با ترجمه شهلا انتظاریان منتشر نموده است.

چه کتابی بخوانیم؟ ، سکه ای از آسمان اثری از جنیفر ال هالم

به گزارش وبلاگ من، باربارا فلودی که او را به دلایلی پنی صدا می نمایند، دختری یازده ساله است که پدرش مرده و هر کسی علت مرگ او را یک چیزی می گوید؛ مادرش او را از رفتن به سینما، انجام بازی بیس بال و رفتن به استخر شنا ممنوع نموده است؛ چون می ترسد فلج اطفال بگیرد اما پنی این کارها را دوست دارد.

او عمویی دارد که در ماشین زندگی می نماید و با دمپایی به هر جایی می رود. همین موضوع باعث شده که او مورد تمسخر بقیه قرار بگیرد؛ پسر عموی او فرانکی عاشق داستان های پلیسی و جنایی است.

او همراه پنی به دنبال گنج های گران قیمت پدربزرگ خود می رود؛ پنی در حین انجام دادن این ماموریت دچار اتفاقات وحشتناکی می گردد؛ از جمله قطع دست خود. او در بیمارستان دردهای زیادی می کشد و رازهای مختلفی را می فهمد.

مادر پنی می خواهد با فردی ازدواج کند؛ با شیر فروش محله. این اتفاق از همه اتفافات دیگر برای پنی سخت تر است. بدین ترتیب در این سال برای پنی سرشار از اتفاقات ناگواری بود ...

این متن خلاصه ای است از کتاب سکه ای از آسمان که نوجوانان علاقه مندان می توانند برای مطالعه کامل، آن را تهیه نمایند.

کتاب سکه ای از آسمان دیپلم افتخار نیوبری، منتخب ALA، کتب برتر جوامع جهانی، منتخب کتاب های ایتالیا و بنک استریت کالج (100 کتاب برتر کتابخانه نیویورک) شده است.

اسم کتاب سکه ای از آسمان
نویسنده جنیفر ال هالم
مترجم شهلا انتظاریان
جوایز برنده مدال افتخار نیوبری
نوع کتاب رمان نوجوان
نشر افق
موضوع داستان های آمریکایی قرن20
جوایز دیپلم افتخار نیوبری، منتخب ALA، کتب برتر جوامع جهانی، منتخب کتاب های ایتالیا، بنک استریت کالج (100 کتاب برتر کتابخانه نیویورک)

خبرنگار نوجوان افتخاری: علی زاهدی

منبع: همشهری آنلاین

به "چه کتابی بخوانیم؟ ، سکه ای از آسمان اثری از جنیفر ال هالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کتابی بخوانیم؟ ، سکه ای از آسمان اثری از جنیفر ال هالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید