واکنش انتقادی کاربران به اظهارات اخیر روحانی درباره شورای نگهبان

به گزارش وبلاگ من، صحبت های اخیر رئیس جمهور درباره شورای نگهبان در آستانه انتخابات مجلس با واکنش های انتقادی کاربران همراه شد.

واکنش انتقادی کاربران به اظهارات اخیر روحانی درباره شورای نگهبان

به گزارش خبرنگار، این روز ها و همزمان با بررسی صلاحیت کاندیدا های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نزدیک شدن به برگزاری انتخابات، برخی از دولتمردان در کنار چهره های اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این جریان، در حجمی گسترده، با ادعا هایی بی اساس و بدون سند شورای نگهبان را مورد حمله قرار می دهند.

رئیس جمهور پس از سخنرانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور و طرح اتهاماتی تند در خصوص شورای نگهبان، با انتشار پستی ذیل هشتگ #انتخابات-تشریفاتی در صفحه توییتری اش حاشیه ساز شد. حسن روحانی در پست توییتری خود نوشت:

بزرگ ترین خطر برای حاکمیت ملی ما روزی ست که انتخابات، تشریفات شود. جای دیگری انتصاب بفرمایند؛ مردم پای صندوق رأی بروند و فقط تشریفات انتخابات را انجام دهند. #انتخابات-تشریفاتی

پس از انتشار این پست و مورد هجمه قرار دادن یکی از نهاد های حساس و مهم کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاربران فضای مجازی با راه اندازی هشتگ #دولت-تشریفاتی نسب به صحبت های اخیر او واکنش های تندی نشان دادند. در ادامه می توانید نمونه هایی از پست هایی را که کاربران فضای مجازی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در صفحات شخصی شان منتشر کرده اند مشاهده کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکنش انتقادی کاربران به اظهارات اخیر روحانی درباره شورای نگهبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش انتقادی کاربران به اظهارات اخیر روحانی درباره شورای نگهبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید