موافقت اتحادیه تکواندوی آسیا با میزبانی ایران از 3 رویداد بین المللی

به گزارش وبلاگ من، جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا به صورت آنلاین امروز برگزار گردید و فدراسیون تکواندو ایران پیروز شد جواز میزبانی مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2)، آزاد آسیایی (G1) و جام باشگاه های آسیا (G1) در سال 2021 را بدست آورد.

موافقت اتحادیه تکواندوی آسیا با میزبانی ایران از 3 رویداد بین المللی

به گزارش ایسنا، جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور کی سوک لی، رییس و سیدمحمد پولادگر، نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و سایر اعضاء ظهر امروز (دوشنبه - 30 تیرماه) به صورت آنلاین برگزار گردید.

در این جلسه فدراسیون تکواندو ایران پیروز شد جواز میزبانی پنجمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2)، چهارمین دوره رقابت های آزاد آسیایی (G1) و یازدهمین جام باشگاه های آسیا (G1) در سال 2021 را به دست آورد.

ایران در سال 2019 میزبانی سه رویداد جام ریاست فدراسیون جهانی، جام باشگاه های آسیا و جام فجر را برعهده داشت و در سال 2020 نیز قرار است سومین مسابقات آزاد آسیایی (G1) و دهمین دوره رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا (G1) را میزبانی کند که با شیوع ویروس کرونا در حال حاضر این رقابت ها به تعویق افتاده است.

برای رقابت هایی با امتیاز G2 به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد و در مسابقات G1 نیز 10، 6 و 3.6 امتیاز به ورزشکار اختصاص پیدا می نماید.

منبع: عصر ایران

به "موافقت اتحادیه تکواندوی آسیا با میزبانی ایران از 3 رویداد بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت اتحادیه تکواندوی آسیا با میزبانی ایران از 3 رویداد بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید