لیگ برتر فوتبال، بازگشت استقلال به آزادی پس از 68 روز

به گزارش وبلاگ من، در روز اول هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های استقلال و پارس جنوبی جم در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

لیگ برتر فوتبال، بازگشت استقلال به آزادی پس از 68 روز

به گزارش وبلاگ من، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از امروز (چهارشنبه) آغاز می گردد و تیم های فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.

استقلال با وجود اینکه نیم فصل دوم را با نتیجه خیلی خوب 4 بر صفر برابر پیکان آغاز کرد، اما شکست برابر تراکتورسازی آنها را از کورس قهرمانی عقب انداخت. این شکست دلیلی شد تا اتفاقات بدتری هم برای استقلال بیفتد. استقلالی که به نظر می رسید شرایط ایده آلی برای رسیدن به صدر جدول داشته باشد، با یک شکست وارد بحران عجیبی شد که شاید تبعات زیادی برای استقلال و این باشگاه داشته باشد.

همه چیز ار فرودگاه تبریز آغاز شد، جایی که استقلالی ها در راه برگشت به تهران ساندویچ خورده و مسئولان تیم هم با درگیری پیدا نموده بودند. پس از بازگشت به تهران، بازیکنان به خاطر نداشتن زمین مناسب برای تمرین و همچنین مسائل اقتصادی انتقادهای زیادی از از مدیران باشگاه کردند. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال نیز در مقام پاسخگویی اعلام نموده که هر کسی باید در حیطه وظایفش عمل کند. اینها گوشه ای از مسائل است و باید به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان هم اشاره نمود.

شاگردان شفر خوب می دانند که طرفداران استقلال هیچ توجیهی را قبول ندارند و باید برابر پارس جنوبی به پیروزی برسند و شرایط را بهبود ببخشند. آخرین دیدار استقلال در استادیوم آزادی 22 آذر برابر پدیده برگزار گردید و آبی پوشان پس از 68 روز به استادیوم آزادی برمی گردند. این تیم در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر برابر پارس شکست خورده و با انگیزه انتقام وارد زمین می گردد. شفر برای این دیدار علی کریمی و طارق همام را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. استقلال با 28 امتیاز و یک بازی کمتر در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.

پارس جنوبی برخلاف استقلال، شرایط روحی خوبی دارد. اگر چه این تیم با مسائل اقتصادی روبه رو است، اما رجحان سه بر یک هفته گذشته برابر نساجی مازندران، این تیم را به شرایط روحی در وضعیت بهتری قرار داده است. پارس جنوبی می داند که در صورت رجحان برابر استقلال می تواند خودش را به بالای جدول نزدیک کند. پارس جنوبی با 24 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

به گزارش وبلاگ من، برنامه بازی های هفته نوزدهم به توضیح زیر است:

چهارشنبه اول اسفند

استقلال - پارس جنوبی جم، ساعت 18:30، استادیوم آزادی

آدینه 3 اسفند

پدیده شهر خودرو - سپیدرود رشت، ساعت 15:30، استادیوم امام رضا (ع)

نساجی مازندران - فولاد خوزستان، ساعت 15:30، استادیوم شهیدوطنی قائمشهر

ماشین سازی - پیکان، ساعت 15:30،استادیوم بنیان دیزل تبریز

استقلال خوزستان - صنعت نفت آبادان، ساعت 16، استادیوم غدیر اهواز

شنبه 4 اسفند

نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس، ساعت 16، استادیوم شهید بهنام محمدی

یکشنبه 5 اسفند

سایپا - تراکتورسازی، ساعت 16، استادیوم شهدای شهر قدس

به گزارش وبلاگ من، دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن به دلیل حضور ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در زمان دیگری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، بازگشت استقلال به آزادی پس از 68 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، بازگشت استقلال به آزادی پس از 68 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید