ماجرای مهدوی کیا نشان داد عده ای می خواهند نخبه های ورزش ایران را فراری دهند

به گزارش وبلاگ من، تهران (پانا) - ملی پوش سابق فوتبال ایران معتقد است حاشیه ایجاد شده برای مهدی مهدوی کیا موضوع بزرگی نبوده اما به نظر می رسد عده ای قصد دارند نخبه های ورزش ایران را فراری دهند.

ماجرای مهدوی کیا نشان داد عده ای می خواهند نخبه های ورزش ایران را فراری دهند

محمد نصرتی در گفت وگو با پانا درباره رجحان یک بر صفر پرسپولیس در ال کلاسیکو ایران مقابل سپاهان اصفهان گفت: برای ماندن در کورس قهرمانی هر دو تیم به 3 امتیاز این بازی احتیاج مبرم داشتند تا به کورس با استقلال در صدر جدول ادامه دهند. از طرف دیگر علاوه بر بحث جدول و فوتبالی، پیش از این بازی هم حاشیه هایی به وجود آمده بود که حساسیت بازی را بالا برد و در نهایت پرسپولیس با ارائه فوتبالی نتیجه گرا پس از اینکه به گل رسید جریان بازی را کنترل کرد و با برد از زمین خارج شد، البته نباید فراموش کرد که سپاهان هم فوتبال خوبی را انجام داد و تنها در گلزنی ناکام بود. سه امتیازی که پرسپولیس از سپاهان گر هم به بازیکنان انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه لیگ برتر داد و هم اینکه به این تیم یاری زیادی خواهد نمود تا بتواند برای ششمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر گردد.

وی در ادامه درباره شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس بر خلاف ابتدای فصل، در هفته های اخیر رو به فوتبال نتیجه گرا به جای مالکانه آورده و آرام آرام روی ریل برد قرار گرفته و برد مقابل سپاهان هم نشان داد این تیم شرایط خوبی پیدا نموده است. فوتبال همین است، تیمی که قرار است قهرمان گردد نباید فقط به فکر فوتبال زیبا و سراسر تهاجمی و هیجان باشد، در خاتمه فصل به تیمی جام می دهند که بیشترین امتیاز را کسب نموده نه تیمی که فوتبال زیبایی و تهاجمی از خود نشان داده است. همین موضوع را در بازی سپاهان و پرسپولیس هم دیدیدم، پرسپولیس زمانی که به گل رسید فضاهای سپاهان را بست و توانست از گل دفاع کند و به 3 امتیاز تاثیرگذار برسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حمایت کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس از مجید صدری برای ادامه کار در این باشگاه گفت: در کنار بحث فنی، موضوع مدیریت پرسپولیس هم داستانی شده است. جای تاسف دارد که پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران از نظر مدیریتی این بلاتکلیفی را سپری می نماید و هنوز هم تکلیف مدیرعامل معین نشده است. ما نزدیک تیم نیستیم و اوضاع را به صورت دقیق نمی دانیم ولی قطعا وقتی بازیکن و کادر مربیگری تیم از یک مدیر حمایت می نمایند، عملکردش برای مجموعه خوب بوده است. زمانی هم مدیری عملکرد خوبی داشته و تیم از او حمایت می نماید، قطع همکاری با او معنی ندارد.

نصرتی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس و تراکتور را دارد، درباره تقابل این تیم های در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: در درجه اول باید بگویم باعث افتخار من است که برای دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران بازی نموده ام و خاطرات خوبی از طرفداران هر دو تیم دارم. اما درباره شرایط تراکتور واقعا از ته قلب ناراحتم که به اوضاع دچار شده است که تیمی با این طرفداران پرشور که سال ها مدعی قهرمانی بود به شرایطی اینچینی دچار شده که طرفدارانش را عمیقا ناراحت نموده است. اما درباره بازی باید گفت واقعا از تراکتور که در تبریز نمی تواند تیمی را ببرد و همین هفته قبل به ذوب آهن باخت، می گردد توقع داشت در تهران مقابل پرسپولیس با این ستاره ها و انگیزه بالا به برد برسد؟ حتی خوش بین ترین طرفدار تراکتور هم بعید است بتواند برای تیمش در بازی روز دوشنبه شانسی قائل باشد. من بعید می دانم تراکتور شانسی برای برد در تهران مقابل پرسپولیس داشته باشد مگر اینکه در جریان بازی اتفاقی عجیب و غیرقابل پیش بینی رخ دهد.

ملی پوش سابق فوتبال ایران در خاتمه درباره حاشیه های ایجاد شده برای مهدی مهدوی کیا گفت: من سال ها در تیم ملی کنار مهدی بازی نموده ام و به خوبی اخلاق و مرام مهدی را می شناسم. مهدی اسطوره فوتبال ایران و مایه افتخار ما و قاره آسیا است، وقتی فدراسیون جهانی فوتبال از بین هزاران فوتبالیست دست روی مهدی می گذارد و برای این بازی مهم او را دعوت می نماید باید خرسند شد و به ایرانی بودن مهدی افتخار کرد. مهدی یک بازی انجام داد و اینکه تا این حد یک موضوع را بعضی بزرگ می نمایند اصلا قابل درک نیست. این حرف هایی که ما می شنویم به اینجا می رسیم که فکر می کنم بعضی می خواهند نخبه های ورزش ما را فراری دهند. مهدی سرمربی تیم ملی امید ایران است، تیم ملی بیش از 50 سال است به المپیک نرفته و مهدی با کادر فنی خوبی که دارد توانسته این امید را ایجاد کند که طلسم شکسته گردد و حالا که این امید ایجاد شده، اینکه حاشیه ای به این شکل برای او ایجاد می گردد؛ به نوعی عجیب است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ماجرای مهدوی کیا نشان داد عده ای می خواهند نخبه های ورزش ایران را فراری دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای مهدوی کیا نشان داد عده ای می خواهند نخبه های ورزش ایران را فراری دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید