طرح کلی گوشی ویوو X فولد از دوربین چهارگانه خبر می دهد

به گزارش وبلاگ من، به تازگی درباره اولین گوشی هوشمند تاشوی پرچم دار شرکت ویوو یعنی ویوو X فولد شایعه ها و حدس های زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. به همین دلیل، امروز منبع و افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station، طرح کلی این گوشی هوشمند تاشو را منتشر کرد که اطلاعات خوبی درباره ظاهر گوشی تاشوی ویوو به ما می دهد. بر اساس اطلاعات دریافتی از این تصویر، ویوو X فولد از یک حفره نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی در نمایشگر بیرونی و یک سیستم دوربین چهارگانه با یک لنز پریسکوپی بهره می برد.

طرح کلی گوشی ویوو X فولد از دوربین چهارگانه خبر می دهد

این افشاگر اعلام نموده که این گوشی هوشمند مشخصات سخت افزاری در حد یک گوشی پرچم دار خواهد داشت. بنابراین گفته می گردد که اولین گوشی هوشمند تاشوی شرکت ویوو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل یک کوالکام به عنوان قلب تپنده استفاده می نماید. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه پرچم دار اولین تراشه 4 نانومتری کوالکام به شمار میرود و از سه بخش تشکیل شده است. اول از همه باید به هسته اصلی یعنی Cortex-X2 اشاره کنیم که سرعت 3.0 گیگاهرتز را ارائه می نماید.

بعلاوه در کنار آن 3 هسته Cortex-A710 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و 4 هسته کم مصرف A510 با سرعت 1.8 گیگاهرتز تعبیه شده است. پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 1 هم به لطف بهره گیری از معماری نو نسبت به نسل قبلی 30 درصد عملکرد بهتری ارائه می دهد و تا 25 درصد انرژی کمتری مصرف می نماید.

دیگر شایعه ها حاکی از آن است که ویوو X فولد مجهز به یک نمایشگر 8 اینچی اولد مبتنی بر نسبت ابعاد 10.2:9 است و از رزولوشن +Quad HD و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می نماید. این گوشی احتمالا در بخش بیرونی از نمایشگر 6.5 اینچی بهره می برد که این پنل به وسیله شرکت چینی BOE فراوری خواهد شد. به نظر می رسد که ویوو X Fold مانند گوشی های تاشو زد فولد سامسونگ، هوآوی میت X2، شیائومی می میکس فولد و اوپو Find X از طراحی تاشو به سمت داخل برخوردار باشد و یک صفحه نمایش بیرونی بلند با حاشیه های کم داشته باشد.

طراحی ماژول دوربین این گوشی هوشمند نو ویوو شبیه به گوشی ویوو X70 پرو پلاس است و نحوه چینش آن ها شباهت هایی با سیستم دوربین گوشی iQOO 9 دارد. به همین دلیل باید بگوییم که طبق تصویر منتشر شده ویوو X فولد یک ماژول مستطیلی شکل دارد که سمت چپ آن را 4 لنز اشغال نموده اند.

این در حالی است که در سمت راست آن چیز خاصی دیده نمی گردد و بیشتر برای اهداف زیبایی شناختی طراحی شده است. گفته می گردد که سیستم چهارگانه دوربین ویوو X فولد، دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی به همراه دوربین 48 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر و دوربین 8 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر خواهد داشت.

بعلاوه یک دکمه در سمت راست این گوشی هوشمند تاشو دیده می گردد که انتظار می رود دکمه دستیار صوتی Jovi ویوو باشد که در تنها در کشور چین این سرویس قابل استفاده است. این افشاگر در حال حاضر اطلاعاتی درباره حافظه رم و حافظه داخلی این گوشی ارائه ننموده است. اما باتری آن 4600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و گفته می گردد که این گوشی از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می نماید. بعلاوه به نظر می رسد که نمایشگر های جلویی و پشتی ویوو X فولد مجهز به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در درون نمایشگر خواهند بود. باید دید که این گوشی هوشمند تاشو ویوو می تواند به بازار سایر کشور ها هم عرضه گردد و رقیبی برای سایر گوشی های تاشوی موجود در بازار به حساب بیاید یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرح کلی گوشی ویوو X فولد از دوربین چهارگانه خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کلی گوشی ویوو X فولد از دوربین چهارگانه خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید