شکایت ترامپ از دو بانک آلمانی و آمریکایی

به گزارش وبلاگ من، رسانه های آمریکایی از شکایت ترامپ و خانواده اش علیه دویچه بانک و بانک کپیتال وان آمریکا به منظور جلوگیری از همکاری آن ها با کنگره برای افشای اسناد اقتصادی ترامپ خبر دادند.

شکایت ترامپ از دو بانک آلمانی و آمریکایی

­دموکرات ها در کنگره آمریکا در جریان تحقیقات و آنالیز های خود درباره کسب و کارهای مالی ترامپ خواهان انتشار داده های مالی وی از جمله از دویچه بانک آلمان شدند.

در روند این تحقیقات این مسئله مطرح است که آیا کشورهای دیگر کوشش نموده اند سیاست آمریکا را تحت تاثیر قرار دهند. همچنین در این تحقیقات ارتباطات احتمالی دولت آمریکا با کشور روسیه هم آنالیز می گردد.

کمیسیون خدمات مالی مجلس آمریکا و کمیته اطلاعاتی این مجلس احضاریه هایی را به بانک های مربوطه ارسال نموده اند. در این تحقیقات مسئله نفوذ احتمالی خارجی بر روند امور سیاسی در ایالات متحده مطرح است.

ماکسین واترز، رئیس کمیسیون خدمات مالی مجلس آمریکا اعلام نموده است که استفاده بالقوه از نظام مالی آمریکا برای اهداف غیر قانونی دلیلی برای نگرانی ما است. کمیسیون تحت ریاست وی از جمله این مسئله را که ترامپ هم در چنین روندی دخیل بوده است را آنالیز می نماید.

به گزارش سی ان ان آمریکا در مناقشات درباره انتشار اسناد مالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و فرزندانش علیه دویچه بانک آلمان و بانک کپیتال وان آمریکا شکایت کردند. خانواده ترامپ با این شکایت خود می خواهند از این مسئله جلوگیری نمایند که دویچه بانک آلمان اسناد مالی ترامپ را به دو کمیته مجلس آمریکا ارائه دهد.

دویچه بانک آلمان یکی از وام دهندگان به ترامپ بوده است. هفته گذشته نیز ترامپ شکایت مشابهی را علیه یک شرکت آنالیز های مالی و کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان آمریکا تنظیم کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سه فرزندش و 7 شرکت زیر مجموعه آن ها روز گذشته به طور همزمان علیه دویچه بانک آلمان و بانک کپیتال وان آمریکا شکایت کردند.

در این شکایت درخواست نمایندگان کمیته امور مالی مجلس نمایندگان آمریکا و در کل مجلس این کشور که در کنترل دموکرات ها است غیر قانونی ارزیابی شده است.

در این شکایت آمده است که این درخواست از سوی مجلس با هدف تعرض به ترامپ مطرح شده و می خواهند از این طریق تمام جوانب زندگی مالی، فعالیت های مالی و اطلاعات خانوادگی و شخصی وی را مورد آنالیز قرار دهند.

در این شکایت همچنین آمده است که دموکرات ها امیدوارند که از این طریق بتوانند چیزی یافته و پس از انتشار عمومی از آن به عنوان ابزاری علیه رئیس جمهور استفاده نمایند.

ماکسین واترز، رئیس کمیسیون خدمات مالی مجلس آمریکا و آدام شف، رئیس کمیته اطلاعاتی این مجلس این شکایت را بی اساس خوانده اند.

در روز 15 آوریل این دو کمیته مجلس آمریکا به چندین موسسه مالی درخواست دادند تا اطلاعات مالی ترامپ را به آنان تحویل دهند که دو بانک دویچه بانک و کپیتال وان نیز جزو این موسسات بوده اند.،تسنیم

منبع: ایران آنلاین

به "شکایت ترامپ از دو بانک آلمانی و آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت ترامپ از دو بانک آلمانی و آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید