شورای شهر شیراز بودجه شهرداری را منتشر کند

به گزارش وبلاگ من، جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه شیراز (آرمان) طی نامه ای نامه ای به طاهری رئیس شورای اسلامی این شهر خواست تا با توجه به ابلاغ بودجه مصوب شهرداری، در اولین فرصت متن این بودجه را منتشر کند.

شورای شهر شیراز بودجه شهرداری را منتشر کند

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ من، مجمع دانشجویی آرمان عدالتخواه د دانشگاه شیراز طی نامه ای نامه ای به طاهری رئیس شورای اسلامی این شهر خواست تا با توجه به ابلاغ بودجه مصوب شهرداری، در اولین فرصت متن این بودجه را منتشر کند.

متن این نامه به توضیح زیر است:

طی ماه های اخیر و با آغاز فرایند تهیه، تنظیم و تصویب بودجه، بار ها به صورت های مختلف شفاهی و کتبی از شورای محترم درخواست انتشار عمومی لایحه پیشنهادی و مصوب بودجه را داشته ایم، اما متاسفانه هربار به این مطالبه به حق وقعی نهاده نشد.

دیگربار یادآور میشویم که دانستن حق مردم است؛ بالاخص در این فقره که موضوع، تقسیم بیت المال است و و منبع آن، عوارض های پرداختی همین مردم است.

هرچند انتشار پیش از تصویب این سند مانند بودجه کشوری و بعضی شهر های خرد و کلان امری قانونی است تا جایی که حتی شهردار انقلابی کرمان حقوق کارکنان خود را نیز منتشر میکند و اعضای شورا با صدای رسا وی را مورد حمایت رسمی قرار میدهند، اما در شهر شیراز ظاهرا غیر از این است.

اکنون که این سند با تصویب شورا و تایید فرمانداری و طی تمامی مراحل قانونی، ابلاغ را نیز پشت سر گذاشته است، از جناب عالی و شورای محترم و خادمین ملت تقاضا داریم جهت احترام به حقوق اساسی مردم در اولین فرصت انتشار خرد و کلان بودجه را در دستور کار خود قرار دهند.

امیدواریم این اقدام لازم در چنین ماه پربرکتی منشا خیر و توسعه عدالت باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شورای شهر شیراز بودجه شهرداری را منتشر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای شهر شیراز بودجه شهرداری را منتشر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید