سرانه فعلی فضای ورزشی در تهران فقط 50 سانتی متر مربع است ، درباره تعطیلی مراکز ورزشی منتظر ستاد کرونا هستیم

به گزارش وبلاگ من، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه فضای ورزشی در بعضی منطقه ها باید افزایش یابد گفت: هم اینک سرانه این فضا در مرکز 50 سانتیمتر مربع برای هر شهروند است.

سرانه فعلی فضای ورزشی در تهران فقط 50 سانتی متر مربع است ، درباره تعطیلی مراکز ورزشی منتظر ستاد کرونا هستیم

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ من، حسین اوجاقی اظهار کرد: این اندازه در بعضی منطقه ها شهری تهران به دلیل برخوردار بودن به 2 متر مربع می رسد در حالی که طبق آمار ها سایر منطقه ها نیازمند توسعه بیشتر است.

وی در پاسخ به این سوال که برای توسعه زیربنا، برنامه های ساخت و ساز را در دستور کار دارید، گفت: بیشتر اهداف ما در مورد اورهال و بازسازی مجموعه ها است و درصدد هستیم تا مجموعه هایی زا که بیشتر به دلیل تعمیرات تعطیل و بسته شده اند، فعال کنیم.

فرسودگی 50 درصد از مجموعه های ورزشی شهرداری

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به اینکه 50 درصد از مجموعه های ورزشی شهرداری تهران به فرسودگی نزدیک هستند اعلام نمود: تقریبا 50 درصد مجموعه آبی این نهاد عمر 10 تا 15 سال، 20 درصد مجموعه ها بیش از 15 سال و مابقی کمتر از 10 سال دارند که باید برای این موضوع برنامه ریزی گردد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شیوع اومیکرون در کشور، آیا برنامه ای برای تعطیلی و یا محدود کردن فعالیت های ورزشی این نهاد خدماتی وجود دارد یا خیر؟ اضافه نمود: برای اجرای این دستورالعمل منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا خواهیم بود و تا کنون هیچ دستوری ابلاغ نشده است.

به گفته سرپرست سازمان ورزش در حال حاضر فعالیت در مجموعه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و با محدودیت 50 درصدی در هر سانس امکان پذیر است.

اوجاقی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری را با فدراسیون ها و وزارت ورزش دنبال خواهیم کرد، گفت: تفاهم نامه هایی برای همکاری بیشتر با فدراسیون ها امضا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرانه فعلی فضای ورزشی در تهران فقط 50 سانتی متر مربع است ، درباره تعطیلی مراکز ورزشی منتظر ستاد کرونا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه فعلی فضای ورزشی در تهران فقط 50 سانتی متر مربع است ، درباره تعطیلی مراکز ورزشی منتظر ستاد کرونا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید