ستاره رئال سرمربی فرانسه را تهدید به افشاگری کرد

به گزارش وبلاگ من، سرمربی تیم ملی فرانسه، دیروز برای اولین بار درباره ماجرای ترک اردوی تیم ملی این کشور به وسیله کریم بنزما در جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد و بیان کرد بعد از معین شدن اندازه مصدومیت بنزما تصمیم نهایی برای ترک قطر به وسیله خود این ستاره گرفته شده است.

ستاره رئال سرمربی فرانسه را تهدید به افشاگری کرد

دشان در صحبت های خود با لوپاریزین گفت: تن ها یک واقعیت وجود دارد و کریم آن را می داند. کریم در 14 نوامبر به تیم ملی ملحق شد و این در حالی بود که او مدتی بود در باشگاهش فعالیتی نداشت. او به صورت انفرادی تمرین می کرد و پزشکان گفته بودند باید برای اضافه شدن به تمرین گروهی بیشتر صبر کند. من مطمئن نبودم که کریم بتواند در بازی اول مقابل استرالیا فیکس بازی کند. وقتی دوباره مصدوم شد و نتایج آزمایش ها را دکتر تیم و پزشک او در مادرید مشاهده کردند، وقتی کریم به هتل برگشت من او را دیدم. نیمه های شب بود و ما در اتاق کریم ملاقات کردیم. من به کریم گفتم عجله نکند و برای معین زمان بازگشتش با مدیر تیم ملی صحبت کند. ولی صبح که بیدار شدم فهمیدم کریم رفته. این تصمیم خود او بود و مطمئنم خودش هم چیز دیگری به شما نخواهد گفت.

این ادعای دشان، اما باعث عصبانیت کریم بنزما شد. او به فاصله کمی بعد از منتشر شدن مصاحبه سرمربی تیم ملی فرانسه به صحبت های او به وسیله شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد. بنزما با انتشار یک پست اینستاگرامی از ایموجی دلقک استفاده کرد و نوشت: چطور جرئت می کنی! دیدیه، شب به خیر.

این خاتمه ماجرا نیست و ستاره فرانسوی رئال امروز با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت که به زودی همه چیز را برای مردم شرح خواهد داد.بنزما میخواهد در خصوص اتفاقات اردوی تیم ملی فرانسه و علت واقعی از دست دادن جام جهانی صحبت کند که احتمالا حواشی جنجالی زیادی نیز در پی خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "ستاره رئال سرمربی فرانسه را تهدید به افشاگری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره رئال سرمربی فرانسه را تهدید به افشاگری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید