زبرجد: تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز فعالیت پژوهشی دارند

به گزارش وبلاگ من، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز گفت: تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز فعالیت پژوهشی دارند و اگر فعالیت عضوی کم گردد با تذکر دادن جبران می نمایند.

زبرجد: تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز فعالیت پژوهشی دارند

مجتبی زبرجد، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ من، گفت: رکود علمی در دانشگاه به این معنی است که اعضای هیئت علمی چند سال نتوانند در مجامع ملی و بین المللی فعالیت های فاخر پژوهشی داشته باشند.

زبرجد ادامه داد: علاوه بر فعالیت اعضای هیئت علمی در مجامع ملی و بین المللی ما در دانشگاه شیراز فعالیت تقاضا محور را مد نظر قرار می دهیم که اعضای هیئت علمی در این زمینه بایدفعالیت داشته باشند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز گفت:عموم اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز فعالیت های تواضع محور مرتبط با علوم انسانی و تجربی را دارند و همچنین بسیاری از فعالیت اعضای هیئت علمی دانشگاه مستخرج از سرانجام نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مجامع ملی و در مجلات بین المللی به چاپ میرسد.

وی با اشاره به فعال بودن اعضای هیئت اضافه نمود: تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز فعالیت پژوهشی دارند و اگر فعالیت عضوی کم گردد با تذکر دادن جبران می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زبرجد: تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز فعالیت پژوهشی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زبرجد: تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز فعالیت پژوهشی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید