خبرنگاران هرمزگان میزبان گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال کشور شد

به گزارش وبلاگ من، بندرعباس- خبرنگاران- سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان گفت: گروه ششم مرحله نخست مسابقه لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی تیم فوتسال آیندگان این استان برگزار شد.

خبرنگاران هرمزگان میزبان گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال کشور شد

اصغر معماری شامگاه سه شنبه در گفت وگو با وبلاگ من اضافه کرد: این رقابت ها از پنجم مهرماه با حضور تیم های آیندگان هرمزگان، کوروش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان و ایثار جیرفت به صورت مجتمع در سالن فجر بندرعباس آغاز می شود.

وی بیان داشت: در روز نخست این بازی ها (پنجم مهرماه)، چابک شیراز با درسا لارستان ساعت 15 و آیندگان هرمزگان با ایثار جیرفت ساعت 17 با هم رقابت می کنند.

سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: در روز دوم ششم مهرماه تیم های ایثار جیرفت با چابک شیراز ساعت 15 و آیندگان هرمزگان با کوروش کبیر زابل ساعت 17، در روز سوم هفتم مهرماه کوروش کبیر زابل با درسا لارستان ساعت 15 و آیندگان هرمزگان با چابک شیراز ساعت 17 با هم بازی می کنند.

معماری ادامه داد: در روز چهارم هشتم مهرماه چابک شیراز با کورش کبیر زابل ساعت 15 و ایثار جیرفت با درسا لارستان ساعت 17 باهم بازی می کنند که در این روز تیم آیندگان هرمزگان استراحت خواهدداشت.

وی ادامه داد: در روز پنجم و پایانی نهم مهرماه کوروش کبیر زابل با ایثار جیرفت ساعت 15 و آیندگان هرمزگان با درسا لارستان ساعت 17 دیدار خواهد کرد.

سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان گفت: 12 تیم حاضر در مرحله دوم مسابقه در 2 گروه 6 تیمی و به صورت مجتمع رفت و برگشت برگزار خواهند کرد که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مسابقه لیگ یک فوتسال کشور در فصل مسابقاتی(1400-1399) صعود خواهند کرد.

پیش از این قرار بود این مسابقه اسفندماه سال گذشته به صورت لیگ و دوره ای برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هرمزگان میزبان گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هرمزگان میزبان گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید