جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با کاهش حداقل امتیاز برگزار گردید

به گزارش وبلاگ من، خبرها از این حکایت دارند که دولت کانادا جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را دیروز مورخ 12 ژوئن برگزار کرد. حد اقل امتیاز سیستم جامع رتبه بندی در این پذیرش 465 و نسبت به دور قبلی حاکی از کاهش 5 امتیازی بود.

جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با کاهش حداقل امتیاز برگزار گردید

سیستم اکسپرس انتری فدرال صف انتظار متقاضیان را برای سه دسته مهاجرت مالی مدیریت می نماید؛ آن سه دسته عبارت اند از Federal Skilled Worker Class، Federal Skilled Trades Class و Canadian Experience Class.

نحوه کار اکسپرس انتری بدین صورت است که متقاضیان واجد شزلیط بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سن، سابقه کار دارای مهارت و تسلط بر زبان های انگلیسی یل فرانسوی در سیستم جامع رتبه بندی امتیاز دریافت می نمایند و بدین ترتیب صندلی خود را در صف انتظار اکسپرس انتری کسب می نمایند. سپس طی پذیرش های متوالی و منظم که معمولا هر دو هفته یک بار برگزار می گردد از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می گردد تا تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه نمایند؛ به بیان دیگر برای آنها ITA صادر می گردد. دولت کانادا هم میخواهد درخواست های اقامت دائم را ظرف مدت شش ماه یا کمتر رسیدگی کند.

اداره مهاجرت کانادا تا اینجای امسال میلادی 38 هزار و 450 دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر نموده است. کانادا بعلاوه میخواهد تا سال 2020 مهاجران بیشتری را به وسیله سه برنامه ای که به وسیله اکسپرس انتری مدیریت می شوند جذب کند.

اهمیت فاصله زمانی بین پذیرش ها

یکی از متعیرهای اصلی در معین حد اقل امتیاز و حجم مهاجران پذیرفته شده در هر نوبت، فاصله زمانی بین پذیرش هاست. حد اقل امتیاز پذیرش 29 می پس از گذشت چهار هفته یا همان یک ماه از پذیرش هایی که تمام برنامه ها را پوشش می داد به 470 رسید و بدین ترتیب تعداد متقاضیان بیشتری وارد صف انتظار شدند.

لازم به ذکر است اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 6 ژوئن 2019 راس ساعت 13:51:59 به وقت استاندارد شرقی. بدین ترتیب همه متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم جامع رتبه بندی حداقل 465 یا بیشتر امتیاز دارند و قبل از این تاریخ و ساعت وارد صف انتظار اکسپرس انتری شده اند در پذیرش 12 ژوئن دعوتنامه دریافت نموده اند. به نمونه های فرضی زیر از متقاضیانی که در پذیرش دیروز دعوتتامه دریافت کردند توجه فرمایید:

سعید 30 ساله است. او علاوه بر داشتن مدرک لیسانس دارای دو مدرک فوق دیپلم هم هست و سه سال به اسم معمار نرم افزار سابقه کار دارد. او ازدواج نموده و همسرش 36 و دارای لیسانس است. این زوج در امتحان آیلتس شرکت کردند و در تمام مهارت ها نمره 8 کسب کردند. هیچ یک از این زوج تا به حال در کانادا نه کار نموده اند و نه تحصیل. سعید به اسم متقاضی اصلی وارد صف انتظار اکسپرس انتری شد. آنها با داشتن 467 امتیاز توانستند در پذیرش دیروز ITA دریافت نمایند.

عایشه 32 ساله و دارای مدرک فوق لیسانس است. او به زبان انگلیسی تسلط دارد و پنج سال سابقه معلمی دارد. با اینکه او تا به حال در کانادا نه کار نموده و نه تحصیل با داشتن 465 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی توانسته است در پذیرش 12 ژوئن ITA دریافت کند.

وبلاگ من ضمن تبریک به پذیرفته شدگان در این پذیرش، ابراز امیدواری می نماید که حد اقل امتیاز در هفته های پیش رو از این هم بیشتر کاهش یابد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با کاهش حداقل امتیاز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با کاهش حداقل امتیاز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید