جایزه باران رادیو تهران در روز پدر

به گزارش وبلاگ من، تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر برنامه های شاد و مفرحی با حضور هنرمندان و اجرای مسابقه و اهدای جوایز تدارک دیده است.

جایزه باران رادیو تهران در روز پدر

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ مسابقه سراسر طنز و شاد رادیو تهران را که به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر تدارک دیده شده است، را از دست ندهید. علاقه مندان می توانند از ساعت 17 تا 20 با ارسال پیام کوتاه به شماره 3000094 یا از طریق تلفن گویا 27860094 و شماره تلفن های 22652466 و 22652465 در این مسابقه شرکت کنند.

پرسش های این مسابقه در این روز به ابعاد شخصیتی امام علی (ع) و شیوه و سیره زندگی حضرت امیر المومنین(ع) و روز پدر و... اختصاص یافته است و شرکت کنندگان باید در زمان محدودی به سوالات جواب دهند و جزو برندگان خوش شانس این روز شوند.

پدرانه

شبکه رادیویی تهران در این روز، پنجشنبه مصادف با روز پدر(7 اسفند) با ویژه برنامهپدرانه از ساعت 6:40 دقیقه به همت گروه های مختلف برنامه ساز، برنامه های متنوع و متعددی را با بخش های نمایشی و طنز ویژه میلاد امام علی(ع) تقدیم مخاطبان می کند و مخاطبان مخاطب آیتم های شنیدنی و مصاحبههای جذاب خواهند بود.

ویژه برنامه پدرانه گروه تهران و رویدادها بیشتر جنبه سرگرمی تفریحی دارد، که از ساعت 12 تا 14:20 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود. از جمله آیتم های این برنامه می توان به نامه ای به پسرم ، که نامه طنز پدری به پسرش است. آیتم پدران در مشاغل مختلف تهیه شده که در آن با پدرانی مصاحبه می شود که در مشاغل مختلف مشغول به کار هستند.

کارشناس مذهبی برنامه مسائلی پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت امیرالمومنین(ع) بزرگ مرد تاریخ مطرح می کند.

فرشته علیپور تهیه کننده، متین محمدی و آرمان غفاریان گوینده و مجری بازیگر، علیرضا مهرانفر و سحر کاری آیتم ساز، مهدی اسماعیلی گزارشگر، حسن مهدوی و مهدی حجازی نویسنده و... از جمله عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

حضور هنرمندان و اجرای موسیقی زنده

مخاطبان ویژه برنامهپدرانه از گروه اخلاق و زندگی شهروندی از ساعت 9 تا 11:30 دقیقه با حضور هنرمندان و اجرای موسیقی زنده در خدمت فرهیختگان رادیو تهران خواهند بود.

از جمله آیتم های این برنامه علی ای همای رحمت که درباره حضرت علی (ع) و ویژگی های شخصیتی و جایگاه اجتماعی ایشان است، در بخش دستهای زحمتکش پدر با شهروندان درباره پدر به عنوان ستون خانواده مصاحبه می شود. پدرهای کوچک، پدر بعد ازین، پدر معنوی و گپ پدرانه از دیگر آیتم های این برنامه رادیویی است.

انسیه سمیع پور، ابوالفضل آقاخانی و فاطمه نصرآبادی مجری، میرحسینی گزارشگر از جمله عوامل این برنامه هستند.

پارک شهر رادیو تهران در روز ولادت به صورت ویژه از ساعت 6:40 تا 8:30 با بخش های طنز و نمایش و در مصاحبه با مسئولین و دست اندرکاران با موضوع ولادت و روز پدر در خدمت همراهان همیشگی پارک شهر است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز و ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز مخاطب ما باشید.

همچنین مخاطبین از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جایزه باران رادیو تهران در روز پدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه باران رادیو تهران در روز پدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید