تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی!، عکس

به گزارش وبلاگ من، یانگ وانگ که برند سطح بالای بی وای دی محسوب می شود، محصول پرحاشیه و قدرتمند خود به نام U9 را به زودی عرضه خواهد کرد.مشخصات فنی این ابرخودروی چینی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی!، عکس

امیرمسعود عابدین: یانگ وانگ U9 در چین به قیمت 236 هزار دلار عرضه شد. این ابرخودروی تمام الکتریکی، روی پلت فرم e4 واقع شده است و به سیستم تعلیق Disus X بی وای دی مجهز است که به آن امکان می دهد روی سه چرخ حرکت کند یا حتی بپرد! چهار موتور الکتریکی با توان ترکیبی 1287 اسب بخار و حداکثر گشتاور 1680 نیوتن متر به آن نیرو می دهند.

U9 که بر اساس گفته BYD مخفف Ultimate 9 است، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در 2.36 ثانیه و از صفر تا 400 کیلومتر بر ساعت را در 9.78 ثانیه طی می کند. یانگ وانگ U9 در پیست بین المللی معروف شانگهای آزمایش شد و به زمان رسمی دور زدن 2 دقیقه و 17 ثانیه و 65 میلی ثانیه رسید.

بسته باتری LFP دارای ظرفیت 80 کیلووات ساعت است که برای 465 کیلومتر برد (براساس CLTC) مناسب است. وزن این بسته 633 کیلوگرم بوده و وزن کل خودرو را به 2475 کیلوگرم می رساند که برای این سوپراسپرت بسیار زیاد است. حداکثر سرعت رسمی 309.19 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ من مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید