تغذیه رایگان دانش آموزان منطقه ها محروم بعد از 11 سال تعطیلی ، 3 میلیون دانش آموز سال جاری تغذیه رایگان می گیرند

به گزارش وبلاگ من، وزیر آموزش و پرورش گفت: از مهر سال جاری 3 میلیون دانش آموز تغذیه رایگان دریافت می نمایند.

تغذیه رایگان دانش آموزان منطقه ها محروم بعد از 11 سال تعطیلی ، 3 میلیون دانش آموز سال جاری تغذیه رایگان می گیرند

به گزارش وبلاگ من، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: تغذیه رایگان دانش آموزان منطقه ها محروم بعد از 11 سال تعطیلی اجرایی می گردد.

وی با بیان اینکه 164 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل طی سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند، ادامه داد: محرومیت زدایی و برقراری عدالت آموزشی به صورت جدی پیگیری می گردد.

نوری با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت اقتصاد است و این موضوع با همراهی و حضور موثر مسئولان و همه بخش ها میسر و محقق می گردد، اظهار کرد: حضور بانشاط مردم در کنار مسئولان موجب پیشبرد و پیروزی در تحقق اهداف می گردد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اضافه نمود: مسئولان باید بین مردم و در صحنه باشند و در کنار این موارد عدالت را رعایت نمایند.

این عضو کابینه دولت سیزدهم ادامه داد: حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت مردمی جای قدردانی ویژه دارد و این یک نعمت بزرگ است که نائب امام زمان (عج) فعالیت های اجرا شده را تایید می نمایند و این موضوع انگیزه مضاعفی برای پیگیری و ادامه کارها است.

نوری با تاکید بر تجهیز هنرستان های هدفمند و استفاده از ظرفیت آنها برای ایجاد اشتغال و مهارت آموزی اظهار کرد: مدارس و هنرستان ها باید ظرفیت فراوری و بسته بندی داشته باشند و اگر از ظرفیت های بومی و محلی در این راستا استفاده گردد، استقبال خوبی از موضوع خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت های موجود فرصتی برای پیشرفت و فعال کردن هنرستانها هستند ادامه داد: برای رونق اشتغال در بخش کشاورزی این استان می توان از هنرستان ها بهره گرفت و این مراکز مکان ایجاد 5 هزار شغل است که در صورت ورود به بخش فرآوری 15 هزار شغل می گردد به وسیله این هنرستان ها ایجاد کرد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر افزایش مدارس نمونه دولتی گفت: ضروری است که افزایش این مدارس مورد توجه باشد تا بچه های روستایی در این مدارس تحصیل نمایند.

وزیر آموزش و پرورش در سفری 2 روزه و با هدف بازدید از فرایند اجرای پروژه مهر، افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی، پرورشی و تفریحی بوتراب خوی، شرکت در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی و آنالیز مسایل و مسائل آموزشی عصر دیروز چهارشنبه به این استان سفر کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تغذیه رایگان دانش آموزان منطقه ها محروم بعد از 11 سال تعطیلی ، 3 میلیون دانش آموز سال جاری تغذیه رایگان می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغذیه رایگان دانش آموزان منطقه ها محروم بعد از 11 سال تعطیلی ، 3 میلیون دانش آموز سال جاری تغذیه رایگان می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید