برترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی

به گزارش وبلاگ من، احتمالا ضرب المثل هر سخنی جایی و هر نکته مکانی دارد! را بسیار شنیده باشید. این ضرب المثل، درباره پیامک تبلیغاتی هم صادق است و اگر بخواهیم خیلی ساده تر بگوییم: هر پیامک، باید در زمان مناسب خودش ارسال گردد. حال سوال اینجاست که برترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی چه روزی در هفته و چه ساعتی از روز است؟ برترین زمان ارسال پیامک، یکی از موضوعات چالشی در مبحث تبلیغات پیامکی است. اگر می خواهید پیامک تبلیغاتی شما تاثیر گذاری و بازدهی بیشتری داشته باشد، باید مناسب ترین زمان را برای تبلیغات پیامکی کسب وکارتان انتخاب کنید. برای دریافت بازخورد بهتر از تبلیغات پیامکی، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید از نکات ذکر شده در آن برای انتخاب برترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بهره ببرید.

برترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی

8 صبح تا 12 ظهر؛ برترین زمان برای پیغام دادن به منظور تبلیغات

هیچ کس دوست ندارد صبح خیلی زود با صدای پیغامک تبلیغاتی از خواب بیدار گردد؛ بنابراین اگر قصد دارید زمان صبح را به ارسال پیغامک تبلیغاتی اختصاص دهید، کمی هوشمندانه عمل کنید. در بازه زمانی 8 الی 12، معمولا مردم در راستا محل کار یا دانشگاه هستند؛ شبکه های اجتماعی را آنالیز می نمایند و پیغامک ها و ایمیل ها را می بینند.

البته این نکته را از قلم نیاندازید که برای ارسال پیغامک تبلیغاتی به وسیله پنل اس ام اس، باید به نوع کسب وکار خور نیز توجه کنید. به عنوان مثال 8 تا 12 ظهر برترین زمان ارسال پیغامک تبلیغاتی برای کافی شاپ ها است. اگر می خواهید شعبه تازه کافه را اطلاع رسانی کنید یا روی قهوه هایتان تخفیف بدهید، 8 تا 12 ظهر را برای ارسال پیغامک تبلیغاتی خود در نظر بگیرید. این بازه زمانی برای رستوران ها هم مناسب است؛ معمولا کارمندها و مدیرها در این زمان به فکر ناهارشان هستند. اگر می خواهید رستورانتان را معرفی کنید و تخفیف بدهید، صبح تا ظهر برترین زمان برای پیغام داد است.

12 ظهر تا 3 بعد از ظهر؛ زمان مناسبی از روز برای ارسال پیغامک تبلیغاتی

بسیاری از افراد شاغل یا غیر شاغل در این زمان به میل کردن ناهار می پردازند و در همین حین به سراغ موبایل خود می روند. اگر فکر می کنید، مخاطب شما ممکن است کاری را در این بازه زمانی انجام دهد، ارسال پیغامک تبلیغاتی کسب وکارتان را به این زمان موکول کنید. به عنوان مثال صاحبین کارواش می توانند در این زمان، پیغامشان را ارسال نمایند. احتمالا مشتری ها در این بازه زمانی، پیغامک را می خوانند و عصر سراغ کارواش می روند. یا حتی فروشگاه های لباس که مشتریان خانم دارند، در این بازه زمانی اس ام اس تبلیغاتی می توانند برای مشتریان ارسال نمایند؛ زیرا خانم ها عاشق خرید کردن و تخفیف هستند و ممکن است زمان عصر را به این کار بپردازند.

5 عصر تا 9 شب؛ زمانی که بیشتر افراد به سراغ موبایل خواهند رفت

بیشتر افراد جامعه شاغل هستند و از خرید کردن نیز لذت می برند. در این بازهٔ زمانی، اغلب افراد در حال بازگشت از محل کار به خانه هستند. افرادی در این زمان، در اتوبوس، تاکسی یا مترو نشسته اند و سرگرم گوشی هستند؛ بنابراین احتمال بسیاری وجود دارد که پیغامک های تبلیغاتی را باز نموده و روی لینک مورد نظر شما نیز کلیک نمایند.

به عنوان مثال اگر صاحب آرایشگاه و سالن زیبایی هستید، می توانید در 5 عصر تا 9 شب برای خانم های شاغل پیغامک بفرستید. آدرس سالن را اطلاع رسانی و لینک رزرو را نیز، در پیغامک درج کنید. در صورتی که مخاطب هدف شما در این زمان در حال استراحت باشد و به مهمانی آخر هفته هم فکر کند، احتمالا به وقت آرایشگاه هم احتیاج دارد. البته نکته ای که در ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، محدودیت ارسال اس ام اس است. برای برطرف محدودیت ارسال پیغامک و فرستادن پیغامک انبوه برای مخاطبانتان، می توانید از پنل پیغامکی فراز اس ام اس بهره ببرید.

چه روز هایی از هفته، به ارسال پیغامک تبلیغاتی بپردازیم؟

انتخاب برترین روز هفته برای ارسال پیغامک تبلیغاتی، بستگی به نوع کسب وکارتان دارد. برای بعضی کسب وکارها، برترین زمان ارسال پیغامک تبلیغاتی، روزهای نزدیک به آخر هفته است. به عنوان مثال، اگر یک مجموعه تفریحی مثل اتاق فرار یا بازی های کامپیوتری دارید یا مدیر یک شرکت گردشگری هستید، روز چهارشنبه یا روزهای نزدیک به تعطیلات رسمی، برترین زمان بازاریابی پیغامکی برای کسب و کارتان است که مردم در روزهای تعطیل به سراغ آن ها می آیند.

در بیشتر مواقع، مارکترها معتقد اند که شنبه روز مناسبی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی نخواهد بود، زیرا درصد بسیاری از مردم، اول هفته و خصوص روز شنبه را دوست ندارند. اما بیایید از یک زاویه دیگری به این ماجرا نگاه کنیم. اگر روز شنبه و در قالب یک پیغام کوتاه، کدی تخفیف از برند محبوبتان هدیه بگیرید، از آن استقبال نمی کنید؟ اگر پاسختان مثبت است؛ بنابراین روز شنبه هم ممکن است یکی از برترین روزهای هفته برای بازاریابی پیغامکی کسب وکار شما باشد.

برترین مناسبت های سال برای ارسال پیغامک تبلیغاتی

برای تصمیم گرفتن در خصوص زمان ارسال پیغامک تبلیغاتی، تعطیلات و مناسبت ها را از یاد نبرید. موارد زیر نمونه ای از محبوب ترین مناسبت ها برای اجرای کمپین تبلیغاتی پیغامکی هستند.

  • روز مادر و روز پدر
  • روزهای نزدیک به تعطیلات نوروز
  • شب یلدا
  • ولنتاین
  • روز دختر
  • آخر هر فصل

این روزها، مناسبت هایی برای هدیه دادن به اطرافیان است؛ بنابراین برای این روزها، برنامه و کمپینی در نظر بگیرید و به وسیله پیغامک تبلیغاتی، مخاطبان هدفتان را از تخفیف ها، محصولات تازه و قیمت های باورنکردنی برندتان آگاه کنید.

با پنل فراز اس ام اس، در کوتاه ترین زمان به ارسال انبوه پیغامک تبلیغاتی بپردازید

نکاتی که درباره برترین زمان ارسال پیغامک تبلیغاتی در این مقاله گفتیم، به صورت عمومی بود و شما باید برای انجام این فرآیند مخاطبان هدف خود را به طور کامل بشناسید تا بتوانید زمان مناسبی را برای ارسال پیغامک کسب وکارتان انتخاب کنید. برای بازاریابی پیغامکی قدرتمند برندتان نیز ما پنل پیغامک تبلیغاتی فراز اس ام اس را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر قصد اجرای کمپین تبلیغاتی پیغامکی دارید، پنل فراز اس ام اس برترین انتخاب برای شماست تا در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن پیغامک هایی به تعداد انبوه برای مخاطبان خود ارسال کنید. برای خرید و استفاده از این پنل پرکاربرد به سایت farazsms.com مراجعه کنید.

منبع: فرارو

به "برترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید