افزایش چشمگیر بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا

به گزارش وبلاگ من، آمارهای جدید نشانگر رشد فزاینده تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا در ماه ژانویه است.

افزایش چشمگیر بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ من به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، آمارهای جدید COVID tracking project نشان می دهد تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا در ماه ژانویه به بالاترین سطح خود در مقایسه با ماه های قبل رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ من بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا طی ماه ژانویه به طور میانگین به بیش از 120 هزار نفر رسیده است.

این آمارها نشان می دهد طی ماه ژانویه حداقل 95211 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده اند. این رقم در ماه دسامبر به بیش از 77 هزار نفر رسیده بود.

در ماه ژانویه بیش از 6 میلیون نفر نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند. تعطیلات آخر سال تاثیر مهمی بر افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا طی ماه ژانویه داشته است.

در مجموع تا به امروز بیش از 26 میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد فوتی ها نیز به بیش از 440272 نفر رسیده است.

این در حالی است که به گفته مقامات آمریکایی، تا به امروز نزدیک به 50 میلیون دوز واکسن کرونا در این کشور توزیع شده و کمی بیش از 31 میلیون نفر هم واکسینه شده اند.

راشل والنسکی مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا در نخستین اظهارنظر رسمی خود درباره بحران شیوع ویروس کرونا، گفت: این آژانس پیش بینی می کند که تا روز 20 فوریه تعداد فوتی های کرونا در سراسر ایالت متحده به بیش از 479 تا 514 هزار نفر خواهد رسید.

وی افزود: تعداد فوتی های ویروس کرونا در آمریکا تا 22 ژانویه بر اساس آمارهای ما به 420 هزار نفر رسیده است. تعداد فوتی های کرونا در آمریکا روز 20 ژانویه به بالاترین رکورد خود یعنی 4383 نفر رسیده است.

والنسکی تاکید کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا همچنان فرایند صعودی دارد و همه مردم باید کاملا محتاط و هوشیار باشند. این احتمال وجود دارد ک تعداد فوتی های ویروس کرونا تا 20 فوریه به بیش از 479 تا 514 هزار نفر برسد، می دانم این خبری نیست که ما منتظر شنیدنش باشیم ولی باید کاملا مراقب و محتاط باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افزایش چشمگیر بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چشمگیر بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید