از ولفرم آلفا بخواهید که فرمول ترسیم منحنی های چهره های مشهور را برایتان پیدا کند!

به گزارش وبلاگ من، ولفرم آلفا، یک موتور محاسباتی دانش است که به وسیله ولفرم ریسرچ ایجاد شده است.

از ولفرم آلفا بخواهید که فرمول ترسیم منحنی های چهره های مشهور را برایتان پیدا کند!

این موتور جستجو حاصل کوشش فیزیکدانی بنام استفان ولفرام و تیم تحقیقاتی او است. هستهٔ اصلی ولفرام آلفا نرم افزار محاسباتی متمتیکا است. برخلاف دیگر موتورهای جستجو که معمولاً گزیده ای از وب را در اختیار شما می گذارند، ولفرام آلفا، این اطلاعات را پردازش نموده و سپس در اختیار کاربر می گذارد. ولفرام آلفا قادر است به بسیاری از سؤالاتی که دیگر موتورهای جستجو قادر به جوابگویی به آن ها نیستند پاسخ دهد؛ برای نمونه سؤالی مثل: ملکه الیزابت دوم در سال 1947 چند ساله بوده است؟ یا پنجاه و چهارمین کشور کوچک از لحاظ سرانه فراوری ناخالص ملی کدام کشور است؟

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قسمت های این موتور جستجو توانایی آن در حلّ مسایل ریاضی است . شما می توانید به وسیلهٔ این موتور جستجو محاسبات ریاضیاتی را که مورد نظرتان است به راحتی و در عرض چند ثانیه حل کنید.

به عنوان مثال، می توانید برای به دست آوردن جواب های معادلات پیچیدهٔ ماتریسی از آن بهره ببرید. فقط کافی است تا معادلهٔ مورد نظر خود را در عبارت جستجو وارد کنید تا برنامه برای شما جواب ها را محاسبه کند. یا می توانید نمودارهای مورد نظر خودتان را به راحتی به این موتور جستجو داده تا برایتان رسمشان کند.

اما برای من جالب بود که شما می توانید از ولفرم بخواهید که منحنی چهره یک شخص مشهور را برایتان ترسیم کند و فرمولش را برایتان بنویسد!

برای این کار کافی است که جستجو کنید:

xxxx like curve

و به جای ایکس ها نام شخص مورد نظر را بگذارید.

البته برای گرفتن فرمول باید نسخه پرو و پولی ولفرم را داشته باشید. اما مثال هایی هم که از این کار در سایت برای ملاحظه وجود دارند، جالب هستند:

منبع: یک پزشک

به "از ولفرم آلفا بخواهید که فرمول ترسیم منحنی های چهره های مشهور را برایتان پیدا کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ولفرم آلفا بخواهید که فرمول ترسیم منحنی های چهره های مشهور را برایتان پیدا کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید