ارتباطات پایدار و نبود مشکل در زیرساخت های خدماتی منطقه ها زلزله زده خوی

به گزارش وبلاگ من، مدیران شرکت های خدمات رسان آذربایجان غربی از ارتباطات پایدار و نبود مشکل در زیرساخت های خدماتی در منطقه ها زلزله زده خوی خبر دادند.

ارتباطات پایدار و نبود مشکل در زیرساخت های خدماتی منطقه ها زلزله زده خوی

لطیف خوش سیرت مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی روز چهارشنبه در مصاحبه با وبلاگ من گفت: در حال حاضر در همه روستا ها و شهر های شهرستان خوی و بعضی شهر های اطراف، آب شرب پایدار برقرار است و تنها در یک یا 2 روستا، نشت انشعاب بعضی مشترکان را داشتیم که اکیپ ها به محل اعزام شده و در حال برطرف مشکل هستند.

وی اضافه نمود: در این زمین لرزه به تاسیسات آب شهرستان خوی هیچی آسیبی وارد نشده است.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی هم اظهار کرد: در تاسیسات گاز شهرستان خوی هیچ مسئله ای وجود ندارد و در بعضی منازل، بر اثر سقوط دیوار، لوله های داخلی گاز دچار مشکل و موجب قطع گاز شده که به محض برطرف آنها، گاز این مشترکان وصل خواهد شد.

وی اضافه نمود: 42 اکیپ نشت یاب شرکت گاز هم در سه شهرستان خوی، سلماس و چایپاره در حال آنالیز شرایط هستند تا نسبت به برطرف مسائل احتمالی اقدام نمایند که تا به امروز مسئله ای گزارش نشده باشد.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز اظهار کرد: در حال حاضر، شبکه برق به طور کامل در شهرستان خوی برقرار بوده و مشکل قطع برق نداریم و 15 اکیپ امدادی در این شهرستان مستقر است و مسائل احتمالی را به سرعت رصد و برطرف نموده اند.

وی اظهار کرد: اکیپ های شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان های شمال استان آذربایجان غربی در ارومیه به صورت آماده باش هستند تا در صورت بروز زمین لرزه های تازه احتمالی فعالیت نمایند که خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد.

قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات استان آذربایجان غربی هم در مورد شرایط ارتباطی در این منطقه گفت: به رغم وقوع زلزله در استان ارتباطات همچنان در این منطقه ها برقرار است و هیچ گونه گزارشی از قطع ارتباط در اپراتور های ارتباطی گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله به سرعت کارگروه مدیریت بحران استان در شهرستان خوی با ریاست استاندار آذربایجان غربی تشکیل شد و طی آنالیز های اجرا شده هم اکنون در اثر زمین لرزه هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان وجود ندارد و ارتباطات در منطقه ها زلزله زده پایدار است.

بامداد امروز چهارشنبه 13 مهرماه ساعت 3:51 دقیقه زلزله ای به قدرت 5.4 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین در شهرستان خوی رخ داد که کانون این زمین لرزه هفت کیلومتری خوی، 29 کیلومتری ایواوغلی و 37 کیلومتری تسوج در آذربایجان شرقی بوده است.

وبلاگ من آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارتباطات پایدار و نبود مشکل در زیرساخت های خدماتی منطقه ها زلزله زده خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباطات پایدار و نبود مشکل در زیرساخت های خدماتی منطقه ها زلزله زده خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید