آمریکا و کره جنوبی رزمایش نظامی مشترک برگزار می نمایند

به گزارش وبلاگ من به نقل از اسپوتنیک، ایالات متحده و کره جنوبی در حال مصاحبه و آنالیز برنامه هایی برای اجرای رزمایش های نظامی مشترک در سال 2021 پس از سه سال وقفه هستند.

آمریکا و کره جنوبی رزمایش نظامی مشترک برگزار می نمایند

روزنامه هرالد چاپ کره جنوبی با اعلام این خبر به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که رزمایش های نظامی که پیش از این به طور سالانه برگزار می شد، این بار قرار است در اواسط ماه مارس و به مدت 9 روز برگزار گردد.

این روزنامه کره ای در ادامه ادعاهای خود اضافه کرد که واشنگتن و سئول مانند رزمایش های جنگی و سابق خود، عملیات نظامی علیه نیروهای کره شمالی را شبیه سازی خواهند کرد.

گفته می گردد که این دو کشور در حال بحث و مصاحبه پیرامون جزئیات این رزمایش- از قبیل گستره، چارچوب زمانی و همچنین سناریوهای احتمالی آن- هستند.

وب گاه شبکه خبری راشاتودی روسیه نیز به نقل از رسانه های کره جنوبی نوشت که آمریکا و کره جنوبی در حالی قصد از سرگیری رزمایش مشترک را دارند که این تمرین های نظامی به دلیل مذاکرات دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با کره شمالی و بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده بود.

لازم به ذکر است، کره شمالی بارها از برگزاری چنین رزمایش هایی که به گفته مقامات پیونگ یانگ ماهیتی تهاجمی دارد، به شدت انتقاد نموده است. اما در مقابل، هم مقامات آمریکا و هم کره جنوبی مدعی شده اند که این رزمایش ها ماهیتی صرفاً دفاعی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمریکا و کره جنوبی رزمایش نظامی مشترک برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا و کره جنوبی رزمایش نظامی مشترک برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید