آمار بستری شدگان در بیمارستان های قم از مرز هزار نفر گذشت

به گزارش وبلاگ من، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فرایند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در این استان، گفت: آمار بیماران بستری شدگان در بیمارستان های شهر قم از مرز هزار نفر گذشته است.

آمار بستری شدگان در بیمارستان های قم از مرز هزار نفر گذشت

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ من، علی ابزاره، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فرایند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در این استان، گفت: آمار بیماران بستری شدگان در بیمارستان های شهر قم از مرز هزار نفر گذشته است.

علی ابرازه با اشاره به فرایند رسیدگی به بیماران مبتلا به بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حاضر هزار و 26 نفر از بیماران در بیمارستان های کامکار، فرقانی، علی بن ابیطالب، شهید بهشتی و امام رضا بستری هستند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: آزمایش 523 نفر از بیماران تا به امروز در خصوص ابتلا به کرونا ویروس مثبت اعلام شده است.

ویخاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 120 نفر از مراکز درمانی قم مرخص شدند.

ابرازه اضافه کرد: به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی کردن شهر، روز شنبه 17 اسفندماه تمامی مراکز دولتی، دانشگاهی، مدارس، بانک ها و ... تعطیل است و در این ایام تمامی معابر عمومی ضدعفونی خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: از مردم خواهش می کنیم که در این روز های تعطیل، از منازل خارج نشده و قرنطینه خانگی را همواره مدنظر داشته باشند.

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت 4 هزار و 747 تن در 31 استان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ازاین بین نتیجه آزمایش یکهزار و 234 بیمار در 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شده است.

همچنین از قطعی شدن اولین نتیجه آزمایش کرونا در ایران در 30 بهمن ماه تا به امروز 913 بیمار بهبودیافته و 124 تن فوت کرده اند، تهران، قم، گیلان، اصفهان و مرکزی بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس را دارند. در قم تا به امروز دست کم 30 تن جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند و بیش از یک هزار نفر مبتلا و یا مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آمار بستری شدگان در بیمارستان های قم از مرز هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بستری شدگان در بیمارستان های قم از مرز هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید