10 بازی PS4 که همچنان گرافیک بهتری از بازی های PS5 دارند

به گزارش وبلاگ من، خوشبختانه تا یکی دو سال ابتدایی حالت گذار از کنسول قبلی تا بعدی، کنسول نسل پیشین هنوز هم توان رقابت را دارد و حتی گاهی گرافیک بازی های کنسول نسل قبل از کنسول نسل تازه بهتر است.

10 بازی PS4 که همچنان گرافیک بهتری از بازی های PS5 دارند

به گزارش گروه وبگردی وبلاگ من، شرکت ها و کنسول هایشان همواره زمان های سختی را در آغاز نسل خود تجربه می نمایند. سازنده ها هنوز تجربه کافی با سخت افزار تازه را به دست نیاورده و عملا استفاده از تمام ظرفیت های نسل تازه در آغاز کار سخت است. خوشبختانه تا یکی دو سال ابتدایی حالت گذار از کنسول قبلی تا بعدی، کنسول نسل پیشین هنوز هم توان رقابت را دارد. حال در این مطلب می خواهیم 10 مورد از بازی های PS4 که همچنان قابل رقابت با بازی های PS5 هستند را ببینیم. پس تا آخر مطلب همراه ما باشید.

Resident Evil 2

رزیدنت اویل 2 که در سال 2019 عرضه شده بود، توانست حس و حال بازی در نسخه PS1 را به طور فوق العاده ای به شکل امروزی و با تکنولوژی مدرن امروز دوباره تداعی کند. رزیدنت اویل 3 ریمیک با این که نقدها بسیاری را به همراه داشت، اما هم همچنان بازی خوبی محسوب می گردد با این حال، اما ریمیک رزیدنت اویل 2 استاندارد های تازهی را برای یک ریمیک تعریف کرد.

Ghost of Tsushima

وقتی صحبت از بازی های دنیا باز به میان می آید، بازی های کمی هستند که بتوانند به پای بازی گوست آو سوشیما برسند. تازه بازی امتیاز بیشتری را هم بخاطر طراحی خلاقانه و مجذوب کننده رابط کاربری خود می گیرد. بخش چند نفره تازه اضافه شده بازی هم طول عمر آن را افزایش خواهد داد و ارزش تکرار آن را بیشتر خواهد نمود.

Call of Duty: Modern Warfare

به دلایل بسیاری Call Of Duty: Modern Warfare را که در سال 2019 عرضه شد گرافیک بسیار بهتری از نسخه Cold War سال 2020 دارد. پیشرفت های بصری که در بازی رخ داد توانستند به درجه بالاتری از رئالیسم و واقع گرایی برسد. در حالی که از همان موتور بازی برای ساخت بازی Warzone استفاده شد.

بازی هم به شکل خوبی مورد استقبال مردم واقع شد و بسیاری از مردم همچنان از بخش مولتی پلیر آن بجای بازی کردن نسخه تازه استفاده می کردند. خوشبختانه کال آو دیوتی بعدی قرار است با شکل و شمایل و کیفیت بصری مادرن وارفیر عرضه گردد.

1886 The Order

پس از عرضه The Order 1886 بود که بحث های زیادی راجع به ارزش بازی های ویدئویی شکل گرفت. آیا تجربه 5 یا 6 ساعته یک بازی خطی ارزش پرداخت 60 دلار را دارد؟ علاوه بر آن نحوه روایت داستان و گیم پلی بازی هم مورد انتقاد شدید طرفداران واقع شد. با این حال، اما کسی نمی تواند منکر کیفیت بصری بازی گردد به خصوص آن که بازی در سال 2015 عرضه شد. Ready at Dawn، توسعه دهنده بازی هم بعد ها به وسیله Oculus خریداری شد.

Cuphead

بازی Cuphead اثبات کرد که برای ساخت اثری زیبا احتیاجی نیست تا حتما یک بازی بزرگ AAA ساخته گردد. برخی از اوقات استایل طراحی یونیک و منحصر به فرد هم می تواند زیبایی های خاص خود را داشته باشد و توجه افراد را جلب کند. استایل طراحی Cuphead بسیار یادآور انیمیشن های ساخته شده در دهه 1930 است. گیم پلی بازی هم به شکلی است که بسیار یادآور بازی های شوتری به مانند Contra است.

بازی در ابتدا انحصاری Xbox One و PC بود و پس از مدتی توانست راهش را به نینتندو سوئیچ و PS4 هم باز کند تا مطمئن گردد افراد بیشتری می توانند از این بازی لذت کافی را ببرند.

God of War

فرانچایز های کمتری توانستند آغازی به مانند God of War در سال 2005 و عرضه آن روی PS2 را داشته باشند. بازی توانست فرایند پرقدرت خود را تا قبل از نسخه God of War: Ascension ادامه دهد که بالاخره با عرضه این نسخه تعیین شد که سری به ورطه تکرار افتاده و احتیاج برای ادامه حیات خود احتیاج به تغییرات اساسی دارد.

به این ترتیب بازی ای که در سال 2018 عرضه شد، همان چیزی بود که همگان انتظار آن را داشتند. صحنه های سینمایی هیجان انگیز، داستان فوق العاده در کنار گرافیک فوق العاده بالا و چشم نواز بازی دست به دست هم دادند تا تجربه عالی ای را برای هر کدام از دوست داران ویدئو گیم رقم بزنند.

Battlefield V

با این که بتلفیلد 5 برترین و یا حتی محبوب ترین نسخه سری نیست، اما هیچ کس نمی تواند بگوید که دایس نتوانسته یکی از زیباترین شوتر های اول شخص را با استفاده از موتور فوق العاده قدرتمندش، یعنی فراست بایت بسازد. حتی بازی های دیگری مانند Star Wars: Battlefront هم که از این انجین استفاده کردند مجذوب کنندهیت های بصری بسیار زیادی دارند و این به معنای قدرت بسیار زیاد فراست بایت در ساخت بازی های زیبا از لحاظ دیداری است. خوشبختانه بازی بعدی بتلفیلد هم آینده ای روشن را از سری و بازی نشان می دهند.

Red Dead Redemption 2

سخت است که باور کنیم Red Dead Redemption 2 و GTA 5 از یک انجین استفاده می نمایند. بازی وسترنی عرضه شده در سال 2018 هنوز هم با اینکه 3 سال از زمان عرضه اش می گذرد، یکی از برترین جلوه ها در بین بازی های ویدئویی را دارد. موشن کپچر سطح بالا و انیمیشن های با جزئیات زیاد یاری حال گرافیک بازی شدند تا جلوه های آن بیش از پیش گرافیک فوق العاده خود را نشان دهد. این روز ها که راکستار سعی می نماید بازی ساخته 10 سال پیش خود را تا جایی که می تواند برای هر دستگاه تازهی عرضه کند، طرفداران امیدوارند تا GTA بعدی گرافیکی حداقل در حد Red Dead Redemption 2 داشته باشد.

Death Stranding

بازی های هیدئو کوجیما همواره گرافیک بالا و مجذوب کنندهی داشته اند و خب Death Stranding هم بازی کوجیما محسوب شده و همین ویژگی را دارد. بازی های وی بعلاوه همواره داستان های راضی نماینده و خوبی داشته اند، اما Death Stranding نشان داد که کوجیما چه پیشرفت هایی را در زمینه نوشتن داستان داشته است. بازی پر است از کمدی سیاه و ایده های عجیبی که فقط از فکر کوجیما تراوش می نماید. دیالوگ های نوشته شده در بازی پیشرفت بسیار زیادی را نسبت به سری Metal Gear Solid داشته و گرافیک و عملکرد خوب آن توانسته اند داستان علمی تخیلی کوجیما را بیش از پیش باورپذیر و زیبا نمایند.

The Last of Us Part II

حتی نسخه اول لست آو آس هم با این که در ابتدا برای PS3 منتشر شده بود، همچنان گرافیکی در ردای یک بازی PS4 را دارد. پس اصلا عجیب نیست که بگوییم نسخه دوم Last Of Us بالاترین گرافیک در بین تمام بازی های PS4 را دارد. بازی حواشی عجیبی را پشت سر گذاشت که بسیاری از آن ها مربوط خشونت بازی می شد. خشونتی که بخاطر گرافیک بسیار بالای بازی، بیش از پیش خودش را نمایان می کرد.

منبع: ویجیاتو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "10 بازی PS4 که همچنان گرافیک بهتری از بازی های PS5 دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بازی PS4 که همچنان گرافیک بهتری از بازی های PS5 دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید