استریم ابری ایکس باکس به زودی از بازی های غیر گیم پس هم پشتیبانی می نماید

به گزارش وبلاگ من، مایکروسافت همیشه در کوشش بوده تا سیستم گیمینگ ابری خود را توسعه دهد. در این جهت نیز کوشش های بسیاری نموده است. در حال حاضر در سیستم xCloud تنها عناوین موجود در گیم پس (Game Pass) حضور دارند. نکته اینجاست که در بازی های زیادی وجود دارند که در گیم پس نیستند. بسیاری از کاربران نیز بازی های مختلف را خریداری نموده و دوست دارند آن ها را نیز در سیستم گیمینگ ابری تجربه نمایند.

استریم ابری ایکس باکس به زودی از بازی های غیر گیم پس هم پشتیبانی می نماید

مایکروسافت نقشه دارد تا انتهای سال جاری عناوین بیشتری را به سیستم گیمینگ ابری خود اضافه کند. با اینکار کاربران به عناوینی که مالک آن هستند هم دسترسی خواهند داشت. البته گفتنی است که شما برای تجربه این عناوین همچنان به اشتراک گیم پس آلتیمیت (Game Pass Ultimate) احتیاج دارید.

افزودن این موارد نو ارزش زیادی به سیستم گیمینگ ابری ایکس باکس می دهد. به علت اینکه پتانسیل آن بیشتر شده و به طور کلی به شدت گسترده خواهد شد. باید این موضوع را در نظر داشته باشید که همچنان همه عناوین روی این سیستم حاضر نخواهند شد. علت آن هم ساده است، باید شرکت سازنده با حضور در سیستم گیمینگ ابری موافقت کند. اینکه کدام بازی و چه شرکت هایی وارد سیستم گیمینگ ابری مایکروسافت خواهند شد هنوز تعیین نیست.

مایکروسافت در همان ابتدای آغاز این سیستم اعلام نمود که در پی توسعه آن است. در اصل هدف اصلی شرکت مایکروسافت این است که سیستم ایکس باکس و گیمینگ در همه جا در دسترس باشد. این هدف هرچند سخت ناممکن نیست. سیستم گیمینگ ابری احتیاجمند یک اینترنت قوی است. هنوز هم احتیاجمند کار بیشتری است. به علت اینکه حتی با اینترنت قوی نیز مسائل زیادی دارد.

بحث اصلی اینجاست که استریم یک بازی بسیار سخت تر از یک فیلم یا سریال است. به علت اینکه شما در آن فعالیت انجام داده و به نوعی ارتباط کاملاً دو طرفه است. ایکس باکس نیز در این زمینه پیشرفت زیادی نموده ولی همچنان احتیاج به کوشش بیشتر است. اخیراً اعلام شد که مایکروسافت در پی ساخت یک کنسول نو مخصوص استریم بازی است. البته این پروژه پس از مدت کوتاهی به طور کامل منحل شد.

منبع: TheVerge.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "استریم ابری ایکس باکس به زودی از بازی های غیر گیم پس هم پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استریم ابری ایکس باکس به زودی از بازی های غیر گیم پس هم پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید