کاناوارو در یک قدمی نیمکت تیم ملی لهستان

به گزارش وبلاگ من، مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا گزینه اصلی راهنمایی تیم ملی لهستان محسوب می گردد.

کاناوارو در یک قدمی نیمکت تیم ملی لهستان

به گزارش وبلاگ من، فابیو کاناوارو در آستانه تبدیل شدن به سرمربی تازه تیم ملی لهستان است. پس از خروج پائولو سوسا از این تیم برای قبول راهنمایی تیم فوتبال فلامنگوی برزیل، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان جانشین این مرد پرتغالی انتخاب شده است.

سوسا، سرمربی سابق فیورنتینا کمتر از یک سال راهنمایی تیم ملی لهستان را برعهده داشت و در ماه دسامبر این تیم را ترک کرد تا سرمربی فلامنگو گردد. او در حالی با لهستانی ها قطع همکاری کرد که در 15 بازی اش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور 6 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست داشت.

طبق اعلام جان لوکا دی مارتزیو؛ خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، کاناوارو در صدر لیست گزینه های سوسا واقع شده است و او با مقامات فدراسیون فوتبال لهستان هم یک جلسه داشته و فرایند مذاکرات در شهر کراکف به خوبی پیش رفته است.

گفته می گردد که او با فدراسیون فوتبال لهستان قراردادی دو ساله بسته و فوراً کارش را در این تیم شروع خواهد نمود تا تیم را برای مصاف با روسیه در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی 2022 آماده کند.

کاناوارو که سال 2012 کفش هایش را آویزان کرد، سابقه راهنمایی تیم هایی مانند الاهلی امارات، گوانجو اورگراند چین، النصر عربستان، تیانجین کوانجیان چین و تیم ملی چین را دارد. از آندره آ پیرلو سرمربی سابق یوونتوس هم به عنوان دیگر گزینه لهستانی ها به عنوان جانشین سوسا یاد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاناوارو در یک قدمی نیمکت تیم ملی لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناوارو در یک قدمی نیمکت تیم ملی لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید