?پلاک های دزدی واگذار نمی شوند

به گزارش وبلاگ من، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: پلاک هایی که دزدیده می شوند، وارد لیست سیاه هم می شوند و به هیچ وجه واگذار نخواهند شد.

?پلاک های دزدی واگذار نمی شوند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ من، سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص نحوه واگذاری پلاک ایران 11 هم گفت: در تهران ما کدپلاک های 11، 22، 33، 44، 55 تا 99 را واگذار نموده بودیم و وقتی که این پلاک ها تمام شد کد های 10، 20، 30 و 40 را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه مجموع ظرفیت فعلی پلاک ها 62 میلیون عدد است، گفت: ما 55 میلیون این پلاک ها را در کل کشور واگذار نموده بودیم که از این 55 میلیون پلاک، 32 میلیون آن جدا شده و 23 میلیون فقط روی خودرو ها نصب شده بود و اگر واگذاری پلاک ها با این فرآیند ادامه می یافت، شاید در خیلی از استان ها تا یک سال آینده پلاک ها تمام می شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور گفت: بهترین کار این بود که پلاک هایی را که بیش از یک سال است واگذار شده، اما استفاده نشده است به چرخه واگذاری برگردانیم و این چرخه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ محمدی با بیان این که پلاک ها شخص محور است نه خودرو محور، گفت: جرایم رانندگی و عوارض شهرداری و ترافیکی خودرو به کد ملی شخص تخصیص داده می گردد لذا تمام سوابق پلاک تا لحظه آخری که در اختیار شخص قبلی بوده به نام اوست و از لحظه واگذاری به بعد به اسم شخص جدید لحاظ می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "?پلاک های دزدی واگذار نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "?پلاک های دزدی واگذار نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید