هشتاد و پنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید

به گزارش وبلاگ من، هشتاد و پنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست صالحی امیری و حضور کلیه اعضا با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

هشتاد و پنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید

به گزارش وبلاگ من و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست فرایند آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازی های المپیک توکیو مورد آنالیز نهاده شد سپس کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک گزارشی از عملکرد کمیته و شرایط موجود به اعضای هیئت اجرایی ارائه کرد و پس از آن عبدی افتخاری رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در ارتباط با نحوه اهدا مدال المپین ها به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک گزارشی ارائه و مقرر شد تا از المپین هایی که مدال های خود را به موزه ورزش اهدا می نمایند بنحوه شایسته ای تقدیر بعمل آید.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی هم باسم میهمان نشست امروز هیئت اجرایی به ارائه مطالبی در مورد کارهای اجرا شده و برنامه های در دست اقدام فدراسیون پرداخت و پیشنهاد تشکیل کمیسیون ورزش بدون مرز را هم اسم کرد که مقرر شد تا در این زمینه کار کارشناسی و آنالیز بیشتری صورت پذیرد.

در پایان از سوی خانم مهرانی گزارش عمکرد چهار ساله کمیسیون سولیداریتی ارائه که مورد توجه اعضا نهاده شد و برنامه چهار ساله راهبردی آن مورد تایید اعضای هیئت اجرایی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هشتاد و پنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتاد و پنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید