نشان سرباز صلح آذربایجان بر سینه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ من، خبرگزاری خبرنگاران-به پاس تجلیل از کوشش ها و فعالیت های شبانه روزی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در جهت تامین و برقراری امنیت غذایی استان آذربایجان شرقی که منجر به امنیت پایدار شده شده است، نشان سرباز صلح آذربایجان به جناب آقای مهندس اکبر فتحی اهدا شد .

نشان سرباز صلح آذربایجان بر سینه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ دبیر و عوامل اجرایی نخستین همایش تجلیل از پیشگامان رونق فراوری و اهدای نشان سرباز صلح آذربایجان با حضور در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی این نشان را به جناب آقای مهندس فتحی اهدا و از تلاشهای ایشان تجلیل به عمل آوردند.

شایان ذکر است این نشان به افرادی که در طول سال با اقدامات و فعالیتهای خود موجبات ایجاد امنیت و آرامش و صلح در سطح جامعه را فراهم ساخته اند از سوی تشکل مردم نهاد سرباز صلح داده می گردد که براساس آنالیز فعالیتهای یک سال اخیر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با تدابیر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی شایسته دریافت این نشان شناخته شده و مهندس فتحی به عنوان مدیر نمونه و پیشگام در رونق فراوری انتخاب و تجلیل شد .

لازم به ذکر است مهندس وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در همایش پیشگامان رونق فراوری تندیس و لوح مدیر برتر روابط عمومی پیشگام در رونق فراوری را از آن خود ساخته بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نشان سرباز صلح آذربایجان بر سینه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشان سرباز صلح آذربایجان بر سینه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید